utorok, 9. mája 2017

GiveAway o krásnu letnú kabelku :) / spolupráca postovnezdarma.cz



Ahojte :)
V predchádzajúcom článku som Vám avízovala blížiacu sa GA, ktorú Vám práve teraz predstavujem a dúfam, že sa do nej zapojíte viaceré. Súťažiť sa bude o kabelku, ktorú som predstavila v tomto článku Dámska letná kabelka vo viacerých farbách / spolupráca s postovnezdarma.cz a vidíte ju aj na obrázkoch tu. :) Mne osobne sa kabelka veľmi páči ako som aj v článku písala. Dúfam teda, že sa páči a zaujala aj Vás a nič Vám nebráni zapojiť sa do tejto GA, ktorá bude trvať necelý mesiac a to do 06.06.2017. Nebudem však zbytočne zdržovať a prejdime teda k pravidlám tejto GA.


Kvôli Vašej bezpečnosti a možnosti zostať v určitej anonymite som sa rozhodla, že e-maily od Vás ani tento krát chcieť nebudem a výherkyne sa mi budú musieť ozvať samé. A taktiež ak niektorá nechce uviesť do komentáru svoj FB ... napíšte mi prosím do komentáru aspoň GFC a k FB napíšte: Posielam e-mail s menom. Následne mi zašlite mail na nikkienka@gmail.com s menom GFC a FB, ktoré ste nechceli uviesť. Ja si následne skontrolujem komentár priradím ho k e-mailu a pod Váš komentár napíšem schválené. Dúfam, že sa chápeme :) 

Tie ktorím nevadí uvádzať FB kľudne môžu tak ako boli zvyknuté. Robím to pre Vašu bezpečnosť, keď že sa v poslednej dobe rozšírili dosť vírusy, spamy, hackovanie a podvody.


Podmienky účasti v súťaži:

Podmienky sú veľmi jednoduché :)

Povinné: 


    1. Sledovať verejne môj blog cez GFC a FB: Blog Nikkienka.blogspot.sk + napísať pod akými menami (e-mail písať nemusíte, výherkyňa sa bude musieť ozvať mne - aby som si preverila, či môj blog naozaj sledujete a čítate alebo sa zapájate len kvôli súťaži)
    

Nepovinné:
  

   2. Ak chceš mať o jeden žreb naviac, tak daj moju GA zdieľať napríklad na svojom FB, blogu ... a link mi pošli do (2.) komentáru, ktorý napíšeš :) 

   3. Ak chceš mať o ďalší jeden žreb naviac, tak ma followni na mojom instagrame:                  http://instagram.com/nikkienka a napíš pod akým menom. (3. komentár)


Taktiež ma poteší ak okrem mien napíšete aj svoj názor na mňa, na blog, na moje články a podobne ... aby som vedela čo prípadne do budúcnosti zlepšiť. Samozrejme nie je to povinné. :) Ďakujem



Celkovo môžte mať až 3 komentáre=3 žreby.


Súťažiť môže Slovenská a Česká republika.
Všetky povinné podmienky musia byť splnené, budem ich kontrolovať. Pravidlá nespĺňajúce komentáre vyraďujem automaticky zo súťaže.

Žrebovať budem nasledovne:
<30 ľudí - papieriky v miske
>30 ľudí - random.org

Súťaž trvá od 09.05.2017 do 06.06.2017.
V stredu v neskorších hodinách 07.06.2017 sa dozvieme víťazku na blogu a aj na FB stránke. :)


Všetkým Vám želám šťastie pri žrebovaní, aj keď vyhrať môže len 1 z Vás :)

12 komentárov:

  1. Vypadá krásně. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gfc Lenca
    Fb Lenka Klimova
    Bezva kabelka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    tu zdielam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová

    OdpovedaťOdstrániť
  5. https://www.facebook.com/In-My-World-1393449547627235/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je taka svieža!
    GFC_Petra Sebenova
    FB_Petra Seb

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: kajajaja32
    Fb: Ka Kaja
    Insta: kamaradkakniha

    OdpovedaťOdstrániť