nedeľa 30. apríla 2017

Obraz podľa mojich snov alebo ako som si zútulnila obývačku - spolupráca s pixers.cz

Ahojte :)
Mnohé z Vás asi viete, že sme so snúbencom kúpili byt a postupne ho od základov prerábame a zariaďujeme. Bohužiaľ všetko nejde naraz tak postupne po malých kúsočkoch, keďže to všetko stojí veľa peňazí.
Pred niekoľkými týždňami sa mi ozvala jedna pani na mail, že ju zaujal môj blog a bola by rada keby sme nadviazali spoluprácu. Ide o firmu pixers.cz, ktorá vyrába obrazy - na plátne, na plexiskle, na hliníku, plagáty, tapety, fototapety, nálepky (dokonca také čo sa dajú odlepiť a znova nalepiť bez poškodenia) - na stenu, skrine, chladničku, mobily, notebooky a na všetko možné na čo si len spomeniete.
Táto ponuka mi sadla ako riťka na šerblíček a s obrovským nadšením som súhlasila a pýtala som si ďalšie informácie. Keď mi pani odpísala, že si môžem vybrať hocičo do sumy 3000 KČ, tak som skoro odpadla a hneď som sa rútila pozrieť sa, že čo si vyberiem. Čo som si vybrala a ako to nakoniec dopadlo sa dozviete o kúsok nižšie, teraz sa pozrieme na charakteristiku tejto firmy a ako to na ich stránke prebieha. :)

 Informácie o firme pixers.cz z ich stránky:
,,Ve společnosti Pixers máme nadpřirozené schopnosti. Pracujeme s kouzly, která mění prostředí a ohýbají čas. Dokážeme hory přenášet a také zařídit, abyste se probudili v oblacích.
Ale nejvíce věříme v moc příběhů. Umožňují nám totiž vyjádřit, kdo jsme, a zároveň inspirovat ostatní. Nejlepší příběhy jsou ty, které vytvoříte sami - my vám pomůže dát jim formu.
Jsme občané světa. Naše ambice dosahují hvězd a jdeme si za svými sny. Přemýšlíme a jednáme globálně, neboť víme, že dobré příběhy mohou překonat všechny překážky. Přizpůsobujeme všechny typy interiérů po celém světě. Pomůžeme vám tisíci nepředstavitelnými způsoby.
Podívejte se, co můžeme nabídnout, aby měly vaše příběhy výjimečné prostředí:
  • Nekonečný počet fotografií;
  • 365 dnů na vrácení zboží;
  • 11 jazyků, kterými komunikujeme;
  • Globální dosah našich projektů a dodávek;
  • Pouze ekologicky šetrné materiály.
Je těžké tomu uvěřit? Zajímejte se o nás a užívejte si změn.
Chtěli byste se setkat s týmem, který za tím vším stojí? Seznamte se s NAŠIM TÝMEM."


Orientácia na ich stránke a vyhľadávanie obrázkov, ktoré môžte použiť pre Vaše tapety, obrazy, nálepky atď je veľmi jednoduché a dá sa povedať aj intuitívne. Vďaka rozdeleniu do tématických okruhov ako príroda, fantasy. zvieratá, zábava a mnoho iných tak môžte vyhľadávať len v obrázkoch, ktoré Vás zaujímajú. Taktiež Vám ich stránka napovie, ktoré obrázky sa hodia do kancelárie, obývačky, spálne, kuchyne a opäť Vám tým uľahčí hľadanie. Možno Vás bude zaujímať možnosť vybrať si vlastný obrázok a nechať ho vyrobiť... Pred pár mesiacmi takúto službu firma pixers.cz poskytovala, avšak klienti zväčša posielali veľmi nekvalitné obrázky ktoré nespĺňali kritéria pre tlačenie. Nie je zatiaľ isté, či sa k tomu nikdy už nevrátia alebo s tým sekli nadobro...Avšak ponúkajú podľa mňa také obrovské množstvo rôznych motívov, že toto bude chýbať len málokomu.
Ak sa Vám jeden obraz zdá málo, tak nie je problém ho rozdvojiť - diptych, roztrojiť - triptych, rozštvoriť - tetraptych či dokonca rozpätiť - pentaptych a tým z neho spraviť väčšiu a zaujímavejšiu dominantu v miestnosti. Už potom stačí len správne navŕtať do steny diery. :)
Musím povedať, že ja som pri výbere obrazu mala obrovský problém. Som veľmi náročný a zároveň nerozhodný človek, ktorý vie síce čo chce ale hľadá čo najdokonalejšiu vec. A musím sa priznať, že najdokonalejší obraz som hľadala mesiac. Keďže byt nie je len môj, tak sme sa dohodli so snúbencom, že vyberiem nejaké TOP obrázky, ktoré sa mi páčia a z tých potom vyberieme spolu.
Neviem či okrem mňa existuje človek, ktorý videl úplne všetky obrázky na ich stránke a postupne si zapisoval, že na ktorej strane prestal aby na druhý deň mohol pokračovať. :D Asi nie... ale dalo mi to zabrať. Veľmi sa mi páči, že keď si ukážem šípkou na obrázok, tak je tam srdiečko a tým označíte, že sa Vám obrázok páči a zaradíte si ho do wishlistu. Je totiž super, že som obrázok nemusela zakaždým rozklikávať a pridávať ho do košíka, aby sme si mohli potom so snúbencom vybrať ten TOP.
V tých úplne TOP obrázkoch mi nakoniec skončilo okolo 100 rôznorodých cez pláže, zvieratá, abstrakt až po úplne šialené výstrelky a farebné kombinácie, ktoré by sa nám tam ani nehodili... Aj keď nakoniec jeden taký nehodiaci farebný výstrelok som si nakoniec vybrala... a on tam pasuje !!! :D
Je to jeden z týchto, uhádnete ktorý??? :
Ak ste odpovedali, že tento krikľavo fialovo ružovo modrý so stromom... tak ste mali pravdu :) Gratulujem a získavate pomyselného zlatého bludišťáka.
Nemám rada pochmúrne veci a vždy som skôr inklinovala k pestrofarebnosti (možno až ku gýčovosti), ktorá sa niekedy k sebe síce nehodí ale vplýva to na moju dobrú náladu a mne sa to proste tak páči... či sa to inému páči alebo nie. Treba byť originál ...:D
A prečo som si vybrala práve ten? Páčilo sa mi množstvo obrazov ale práve tento ma nejakou silou k sebe priťahoval a čím ďalej som k nemu mala väčší chtíč. Možno jeho energia... neviem... Páči sa mi na ňom najmä to, že na jednej strane pôsobí veľmi energicky a veselo... no na druhej strane sú tam aj tmavé mraky, znamená to pre mňa niečo ako: aj keď sú nad tebou tmavé mraky môžeš byť šťastný.. alebo také niečo. :) A navyše chcelo som do obývačky obraz, ktorý udre hneď do očí na našej krikľavozelenej stene. Takže dvojnásobný šok a udretie do očí. :D Asi si poviete, nie je to už moc? Je! A mne sa to tak páči. :)
Keďže som si vybrala obraz na plátne tak sa ďalej budem venovať už len tejto tématike, pretože možnosť objednať a prispôsobiť si napr. tapety alebo nálepky nemám odskúšané.

Pri vyberaní veľkosti obrazu sa viete pohrať aj s jeho orezaním a vycentrovaním obrázka tak ako sa Vám páči. V mojom prípade bola možnosť mať napríklad na obraze viac oblohy alebo viac ružového pola... ja som si zvolila menej pola, viac oblohy. :) Na stránke oceňujem, že sa dá obraz umiestniť do fiktívnej obývačky a kuchyne. Čo mi tam však chýba je zmena farby stien, sedačky a kuchyne. Takto som síce vedela, že obrázok bude vyzerať pekne na bielej stene k čiernej sedačke... ale nevedela som si ho absolútne predstaviť na mojej zelenej stene... a tak som použila vlastný program ... odfotila som svoj gauč so stenou a obrázok do neho vložila tak isto aby som zistila či áno alebo nie.
Taktiež sa dá pridať filter priamo na stránke a obraz otočit zrkadlovo - horizontálne aj vertikálne. Vybrať si môžte z obrovského množstva rozmerov, pri ktorých máte ihneď uvedenú sumu obrazu... + ak si objednáte vec nad 1500 KČ, tak dopravu máte grátis. :)
A aby som ešte nezabudla, objavila som ešte ďalšie tri vychytávky ktoré sa dajú jednoducho využiť. Ak sa Vám veľmi veľmi veľmi zapáčil daný obrázok a chcete ho mať aj na iných veciach ako na plagáte, tapete, chladničke atď... tak zrolujte stránku o trošku nižšie a stránka Vám ponúka "jeden vzor všude" (tak ako vidíte na obrázku nižšie). Prípadne ak chcete obraz skombinovať s ďalšími doplnkami ale s iným obrázkom tak stránka ponúka :"bude vypadať skvele s" a ako posledná vec (ktorú na mojom obrázku nevidíte) "podobné vzory" - stránka ponúka podobne vyzerajúce obrázky, ktoré by sa Vám tiež mohli páčiť...
Presný link na môj obrázok je :Surrealistická krajina so stromom


Ale prejdime už priamo k doručeniu a následnej recenzií. Vybrala som si obraz vo veľkosti 180 cm x 60 cm za sumu 2585 KČ, vytvorila som objednávku s číslom, ktoré som poslala e-mailom pani z pixers.cz, ktorá mi objednávku odsúhlasila a poslala ju do výroby. O dva týždne zvonil kuriér s obrovskou krabicou a ja som sa neskutočne tešila a zároveň sa bála, či mi ten obrázok bude do našej zelenej obývačky sedieť. Milujem kombináciu zelenej, ružovej prípadne fialovej... takú istú kombináciu totižto používam aj tu na blogu a takú istú kombináciu používam aj doma... napr. pri sviečkach. Ale aj tak, strach tam bol.. a veľký. Avšak povedala som, že ak tam sedieť nebude tak pôjde do predsiene alebo do mojej blogerskej izby a bude. :)
Krabica bola taká veľká, že aj ja obria žena som sa za ňu zmestila :)
Otváranie bolo veľmi jednoduché, stačilo len strihať po naznačenej úrovni a pokračovať tak po takmer celej dĺžke.Obraz bol naozaj profesionálne a kvalitne zabalený v v dvoch pukavých prelepených fóliách a chvíľku sme s tým bojovali, než sme sa dostali až ku samotnému obrazu.
A samozrejme ihneď som si vydupala od snúbenca aby brak do rúk vŕtačku a ideme vešať! :D

A tu ho už máme v plnej kráse na našej nádhernej zelenej stene. :) Čo na to hovoríte? Ja som z toho nadšená a vždy keď vstúpim do obývačky, tak sa na neho neviem vynadívať a to pri písaní tejto recenzie ho už mám doma vyše mesiaca.
Musím ešte vopred poznamenať, že môj malý gauč je len dočasný... sedačku, ktorá by sa nám obom páčila sme ešte nenašli. Tá príde asi až neskôr :D možno po svadbe :D
Zatiaľ každej návšeteve čo bola u nás sa obraz veľmi páčil a pýtali sa, že kde sme taký krásny obraz kúpili. Neverili vlastným ušiam, keď som im povedala, že som ho dostala vďaka tomu, že blogujem a napísala som im na papier link na pixers.cz, aby si mohli dať vyrobiťdo svojej domácnosti taktiež nejaký pekný obraz prípadne niečo iné. :)
Obraz je podľa mňa úplne dokonalý a nehovorím to len preto, že som ho dostala. Hovorím to preto, pretože keď sa na neho pozriem srdce mi poskakuje. Som z neho maximálne nadšená a ak by som ho mala zaplatiť, tak neváham ani sekundu. Do izby nám úplne zapadol ako riťka na šerblíček, presne ako celá táto spolupráca. Aj s veľkosťou sme maximálne spokojný a určite firmu pixers.cz budeme odporúčať aj naďalej.
Tiež keď sa na obraz pozrieme detailnejším očkom tak z neho srší dokonalosť a je vyrobený naozaj z kvalitného materiálu. Neprehýba sa, na stene neodstáva jeho"rám" je dokonale ukončený bez nejakých chýb.

Ten strom je proste úžasný. :)
Že je obrázok vytlačený na plátne je vidieť až z veľmi malej vzdialenosti... ale aj pri tejto vzdialenosti človek nenájde chybu.


Obraz je presne taký aký sme si predstavovali...naozaj ako podľa mojich snov a ak si chcete zútuliť aj Vy svoju izbu, prípadne byt niektorým doplnkom od pixers.cz neváhajte. :) Je to veľmi seriózna firma, ktorá Vám vyhovie podľa Vašich snov a predstáv.
Týmto sa chcem firme pixers.cz veľmi krásne poďakovať za to, že naša obývačka je vďaka nim omnoho útulnejšia, návštevy nám závidia tento skvost na našej stene a vlastne celkovo za to, že mi dali možnosť si vybrať hocičo z ich stránky do tak vysokej sumy. Želám Vám veľa úspechov a len tak ďalej. :)
A Vy moje milé čitateľky sa vidíme pri ďalšom článku. Dúfam, že sa Vám tento páčil a že si zariadite ,možno aj vďaka pixers.cz, svoje bývanie do dokonalosti aj Vy. :)

To be contineud...

2 komentáre:

  1. Wow, tak ten vypadá dokonale. Krásně sis vybrala a v kombinaci se zelenou barvou je to úplně parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten obraz je krásny. A krásne v tej obývačke vynikol.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť