štvrtok 3. novembra 2016

Butterflies home decor / spolupráca s postovnezdarma.cz

Ahojte ... :)
Vítam Vás pri ďalšom článku zo série testovania produktov od postovnezdarma.cz. Tento krát sa povenujeme téme home decor, teda dekorácií ktorá nám skrášli naše domovy. :) Keďže už niekoľko mesiacov s mojim snúbencom bývame v našom bytíku a ešte stále nemáme dorobený celkovo byt a dokúpené všetky veci, tak ma zaujal práve presne tento nápad na článok a dúfam, že článok zaujme a poteší aj Vás.

Tento krát sa pozrieme na motýliu dekoráciu, ktorá je podľa mňa vhodná do skoro každého interiéru a priestor určite rozveselí a nabije pozitívnou energiou. Myslím si, že síce existuje určite percento ľudí, ktorí motýle nemôžu ani len cítiť... ale väčšina určite motýľami nepohrdne a dokonca niektoré baby majú k motýľom vybudovaný asi taký fanatizmus ako ja k pandám. :D
Poďme sa však najskôr pozrieť na ich charakteristiku. :)
Charakteristika produktu zo stránky predajcu:


Černobílí dekorativní motýlci - 24 kusů
 ,,Ozdobte si svůj domov originálními motýly v černé a bílé barvě. Tato barevná kombinace se hodí prakticky do každého interiéru. Motýlci jsou různě velcí, vypadají tak ještě reálněji. Připevnit je můžete také na lednici, díky malému magnetku, který mají na břiše.
Materiál: plast
Barva: černá a bílá
Různé velikosti motýlků
Balení obsahuje 12 černých a 12 bílých motýlků"

Link na produkt: TU

Cena: 3,97 € momentálna ... zľacnené z 7,52€
Motýle sú v dvoch farbách, v štyroch veľkostiach a z každej veľkosti po troch kusoch, vďaka čomu existuje neskutočné množstvo možností ako a kam ich dať aby oživili priestor. Je už len na Vás ako si s nimi poradíte. :)
Každý motýlik má na svojom brušku čo umožňuje okamžité ozdobenie napr. chladničky. :)
Avšal ak chcete motýlika nalepiť napríklad na skrine, tak predajca dodal aj lepivé papieriky. Počas testovania som tieto papieriky popravde nepoužívala, pretože som to riešila obojstrannou lepiacou páskou.
Motýliky vyzerajú vo všetkých priestoroch naozaj dobre. :) Sama dokonca rozmýšľam, že si zaobstarám ďalšie a ozdobím nie len skrine ale aj steny rôznymi farebnými variáciami.
Dokonca aj môjmu snúbencovi sa takáto ozdoba zapáčila a dovolil mi ozdobiť nimi aj jeho polovičku skrine :D
A teraz Vás už len nechám pokochať sa nad ich krásov a výzorom v jednotlivých častiach môjho bytu. :)


Môj šikovný snúbenček mi vyrobil poličku na laky na nechty, keďže ich mám strašne veľa a zbytočne mi "hnili" zavreté v zásuvke. Raz mi napadlo, že by bolo krásne spraviť si z nich ako keby taký dúhový obraz, keďže mám veľa farieb a veľa odtieňov. :) Motýliky tomu jednoznačne dodávajú šmrnc.
Taktiež som musela otestovať aj magnety, ktoré majú motýle na bruškách. Fungujú stopercentne.
Takže to je pre tento článok už všetko.
Dúfam, že sa Vám tento článok páčil a že Vás zároveň možno aj troška inšpiroval a podobnú ozdobu bytu využijete niekedy aj Vy. :) Mne sa motýliky veľmi páčia a určite ich odporúčam.
Taktiež sa chcem ešte poďakovať postovnezdarma.cz opäť raz za možnosť testovať tento
produkt.

Vidíme sa pri ďalšom článku :) Majte sa krásne...



7 komentárov:

  1. Jeeee to je hezkééé

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš moc šikovného snoubence, takovou poličku bych taky potřebovala :). A motýlci jsou překrásní :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Motýlci vypadají moc hezky, mám doma podobné, jen ve veselých barvičkách - růžové, modré apod. Ta polička na laky by se mi taky hodila, vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou krásní, jak černí, tak bílí. Jinak na té poličce s laky, vypadají mega realisticky!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krásne, ja mám rada takéto somarinky do bytu :)

    OdpovedaťOdstrániť