nedeľa 15. marca 2015

2x limitky od Essence: 1. Like an unforgettable kiss a 2. Cinderella


Ahojte... :)


Mesiac marec sa nesie v znamení nových limitiek od Essence a je mi cťou, že Vám ich teraz môžem predstaviť :) Ide o dve skvelé limitky, ktoré neušli mojej pozornosti a vedela som, že ma z nich hneď niekoľko vecí osloví :) Poďme si niečo povedať hneď o prvej limitke a jej dostupnosti.



Like an unforgettable kiss



Táto krásna jarná limitka nás mala pôvodne obísť. Bola totižto určená pre všetky okolité štáty okrem Slovenka.  Vytešovať sa z nej mohli ako prvé moje české čitateľky a my slovenky sme mali mnohé hlavy v smútku. Avšak jedného dňa sa na fb stránke Essence objavila radostná správa o tom, že táto limitka predsa len zahniezdi aj na Slovensku avšak v menšom počte a len v pár v DM-kách :) (zoznam DMiek nájdete nižšie). Najskôr Vám predstavím všetky produkty, ktoré v limitkách sú a potom pod každou limitkou Vám ukážem čo som si zaobstarala ja a taktiež moje zhodnotenie. :)
A že čo je jej obsahom? Poďme sa na to pozrieť! :)

Vôňa

Hneď ako som sa dozvedela, že limitka bude dostupná aj u nás, utekala som na stránku Essence a začala si pozerať všetky produkty, ktoré táto limitka obsahuje. Ako prvá ma zaujala práve táto vôňa, ktorá sa nesie v znamení jari a pôsobí na mňa naozaj príjemným dojmom. Takže hneď som vedela, že ju budem chcieť. Len ma trochu mrzelo, že má len 10 ml. No čo už :) Avšak jej zloženie vyzerá naozaj dobre a lákavo, tak prečo nie. Milujem ovocné vône.
 Hlava pozostáva z ružového grapefruitu, manga a mandarínky, ktoré spolu vytvárajú ovocné osvieženie. V srdci nájdeš kombináciu konvalinky a maliny, čoho výsledkom je sladká a kvetinová kompozícia. krémové santalové drevo, pižmo a vanilka v základe dodávajú vôni hrejivosť.Vôňa tak jedinečná, ako bozk! 

Cena
  10 ml /3,49 €

                                  
Na moje obrovské prekvapenie Slovensko dostalo nie 10 ml ale rovno 50 ml vôňu do svojej limitky. Takže bolo rozhodnuté a veľmi ma to potešilo. :) 

Cena
7,49 €



Štetec na lícenku

Po tomto štetci som naozaj túžila, bohužiaľ sa mi ho nakoniec nepodarilo vychytať a neušiel sa mi. :( Počula som na neho veľa chvály, že je príjemný na dotyk a skvele sa s ním pracuje. Tak som ešte smutnejšia :D No čo už, nie som už malé dieťa a budem to musieť nejako predýchať, že ho nemám. :D Btw. Ak ho niektorá má a nechce... odkúpim !!! :D

Cena
2,99 €


Rúže  na pery

Rúže ma taktiež celkom zaujali, ale nestíham míňať všetky čo doma mám, tak som sa nakoniec troška ukľudnila a povedala si, že za zaobídem aj bez nich :) Avšak mali naozaj krásne farby.

Dostupné odtiene:
                                                              01 nothing but lovestoned
                                                              02 pink me
03 keep calm and kiss me

Cena
 2,49 €





Vyhladzovač pier

O vyhladzovači pier som ešte nikdy nepočula, zrejme aj preto som si ho rovno zobrala. Rada testujem veci, ktoré som ešte nikdy nemala. Pery by mal zanechať jemné a vyhladené. Navyše krásne vonia, na perách vyzerá ako lesk a pery necháva krásne a pružné.
                                                             01 keep calm and kiss me

                                                                            Cena
                                                                            2,19 €



                                                            
Laky na nechty
 Som lakomaniačka a už sa musím naozaj krotiť :) Farby sú krásne ale vybrala som si teda nakoniec len jeden, ktorý to bol uvidíte neskôr :) Fakt sa už musím krotiť :D

      01 nothing but lovestoned
02 always on my mint
             03 you let my heart skip a beat
04 pink me

Cena
1,99 €


Duo lícenky

Pôvodne som chcela obe, avšak keď som prišla do DM vychytala som už len jednu poslednú :( Táto limitka sa rozchytala v Bratislave ako huby po daždi v lese plnom hubárov :D 

Dostupné odtiene:
                      02 nothing but lovestoned
01 pink me

Cena
3,59 €





Očné tiene


          Tieto očné tiene vyzerajú naozaj super. Farby sú naozaj krásne, avšak ja by som ich nevyužila :)

Dostupné odtiene:
                                                                  01 always on my mint
02 love is in the air
     03 #cloud number nine

Cena
1,99 €

                                                                
Limitka je dostupná v týchto DM (skopírované zo stránky Essence):
Ludmila sab Hanušovce nad topľou, Tomova hnúšťa, Dumiro humenné
Pecival košice, teta, oc optima košice, maxol plus Moldava, video star Poltár, media Rimavská sobota, minimax Ruskov, Caroline Tornaľa, Luka 2 Tornaľa,BA Avion, BA Central, BA Polus, BA Púchovská, SENEC,PRIEVIDZA, Dunajská streda, Komárno, Poprad, Žilins, Košická galerka a Žiar nad hronom

A čo som si z limitky uchmatla ja?


Samozrejme, že hneď ako ovoňala túto nádhernú ovocnú vôňu, neváhala som ani chvíľku a hneď som ju brala :) Je fenomenálna a na leto bude naprosto úžasná.




Aj flakónik má rozkošný



Lícenku som zatiaľ neskúšala, ale čítala som, že má zlú pigmentáciu.... uvidíme



Vyhladzovač pier si neviem vynachváliť, moje pery sú naozaj pružnejšie, hladšie a krajšie. :) Navyše krásne vonia a aj vyzerá pekne ako lesk.


Zo 4 dostupných odtieňov som si nakoniec vybrala práve tento oranžový, pretože všetky takýto odtieň ešte nemám :) Ružových mám veľa, fialových taktiež a tyrkysové mám tiež. Vyzerá jemne, broskyňovo a je podľa mňa úplne cute. :) 


Takže to je z tejto limitky všetko :) Uchmatli ste si z nej niečo aj Vy?


Naozaj podarená limitka, ktorú v Essence naprosto vychytali. :)



Presuňme sa k limitke číslo 2, ktorá sa v týchto dňoch ešte len začala postupne rozvážať po celom Slovensku a bude v každej jednej DM.


Cinderella



Keď som si začínala myslieť, že ma už Essence lepšou limitkou neprekvapí, tak prišla na scénu nová limitka priamo z dielne Disney s názvom Cinderella. Každá z nás bola raz malým dievčatkom, ktoré túžilo byť princeznou. Vďaka Essence sa môžme priblížiť k princeznovskému výzoru práve v tieto dni. :) Limitka vyzerá naozaj rozprávkovo a nevšimnúť si ju by bol naozaj hriech. Preto som sa v týchto dňoch vybrala do DM a vybrala som si zopár vecí, ktoré sa mi naozaj páčili. :)
Avšak nepoteším moje české čitateľky, pretože ako som zistila, tak limitka nie je určená pre Českú republiku.
 Poďme si však najskôr predstaviť všetky produkty z tejto limitky.

Lícenka

Asi každá z nás pozná krásnu rozprávku o Popoluške, ktorá sa chcela dostať na bál za princom a pomáhala jej kúzelná kmotrička kúzelným zaklínadlom  bibbidi-bobbidi-boo ... :) Aj táto lícenka vyzerá naozaj kúzelne a rozprávkovo.

01 so this is love

Cena
3,59 €



Paletka očných tieňov

A čo by to bolo za Popolušku keby nemala aj krásne očné tiene? S touto paletkou sa určite stanete princezné všetky. Odtiene sú naozaj pekné a aj napriek tomu že som linkové žieňa, rozhodla som si ju zaobstarať. :) Veľmi sa mi zapáčila.

Cena 
3,99 €






Lesky na pery 

Pery a la Popoluška? Why not? :) S týmito leskami toho určite docielite. Vyzerajú naozaj lákavo, avšak nakoniec som si nevzala ani jeden, pretože mám už toľko vecí na pery, že to asi ani nestihnem všetko vymíňať. :D

             01 sing, sweet nightingale
02 so this is love
           
Cena
2,19 € 



Rozjasňovač


Na tento rozjasňovač som počula zatiaľ dva protichodné názory. Podľa niektorých sa leskne až moc a podľa iných je úžasný. A čo si o ňom myslím ja? Podľa mňa je fakt a nevidím na ňom nič zlé, lesknúť sa má, pretože odrazom svetla sa predsa pleť rozjasňuje, čiže svoju funkciu dokonale spĺňa a mne sa páči. Samozrejme netreba si ho dávať na kilá. A všetko bude v poriadku. :D

Cena

3,59 €







Laky na nechty


Sú krásne a vzala som si nakoniec úplne všetky. :D Čo hovoríte na tieto odtiene? Podľa mňa sú pekné jemné a práve také by sa mi zrovna hodili, keďže do práce by som mala nosiť jedine niečo jemné. :)

         01 sing, sweet nightingale
       02 bibbidi-bobbidi-boo
03 prince charming
             04 watch out lady tremaine!

Cena
2,19 €



Trblietavý nadlak
Je super :3 Avšak neznášam odlakovávanie takýchto trbličou, ale stále si ich kupujem :D

01 the glass slipper

Cena
2,19 €



Nálepky na nechty


Nálepky na nechty sú naozaj cute :) Avšak prídu mi až moc detské a asi by už v mojom veku vyzeralo čudne, keby som si dala na nechty tancujúce mišky, črievičku a princa :D Ale tým Vás ostatné samozrejme nechcem odradiť, ak sa na to cítite tak kľudne. :) Ja som dosť detinská ešte stále aj bez toho :D Zbierka Angry birds plyšákov z Tesca je napríklad veľkým dôkazom, ale to som troška odbočila. :D

01 the stroke of midnight
         02 it's more than i ever hoped 

Cena
1,39 €

A čo som si z limitky uchmatla ja?


Ako som už písala vyššie, pre tento rozjasňovač som sa rozhodla aj napriek dvom protichodným názorom a nemôžem na neho povedať nič zlé. :)



Má aj krásny kvetinkový vzor. :)



Aj napriek tomu, že mám neskutočne veľa lakov, rozhodla som sa, že si vezmem tieto všetky. Väčšinou mám doma crazy farebné a výrazné laky a nič jemné v podstate nemám. Teraz sa mi zídu keďže som dostala novú prácu a tam si nemôžem dovoliť mať pestrofarebné nechty ako som zvyknutá. :(


 Farby sú naozaj krásne, pastelové a neodolala som proste :)


Takto vyzerajú na papieriku



Neznášam odlakovávanie trblietavých lakov a aj napriek tomu si stále kupujem nové a nové a stále si s nimi lakujem nechty :D Tento je však naozaj princezničkovsky krásny



 Taktiež som sa nakoniec rozhodla aj pre paletku očných tieňov, ktorú som zatiaľ neskúšala, takže Vám o nej neviem povedať viac, ale farby sa mi veľmi páčia. Dúfam, že aj pigmentácia na tom nebude najhoršie. 







 Takže to je z môjho nákupu všetko :) 




Naozaj krásna limitka :) Zapáčila sa aj Vám?






Ako sa Vám tieto dve limitky páčia? Ukoristili ste si niektoré produkty aj Vy ? :) Kľudne sa mi pochváľte, budem rada.

10 komentárov:

  1. Super veci si si vybrala z tých limitiek. Okrem toho sa tieto LE essence veľmi podarili... Nám teraz žiaľ prerábajú Dm, takže som si zatiaľ nič neuchmatla... ale chystám sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) Tak to by si sa mala teda vybrať do inej DM, lebo tieto limitky určite stoja za to a neviem si ich vynachváliť. :)

      Odstrániť
  2. Ta první limitka mě neoslovila, tu druhou jsem u nás ještě neviděla, ale docela by se mi líbila ta tvářenka :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie som si celkom istá, že či Cinderella je aj pre Českú republiku. Idem si overiť informácie a dopíšem :)

      Odstrániť
  3. veľmi pekný článok :) z prvej limitky sa mi veľmi páči lícenka, kt. si si zaobstarala tiež, škoda tej výdrže ale dúfam, že bude recenzia :) voňala som aj voňavku, ale skôr by som siahla po menšom balení - akurát vhodná do kabelky :) z rúžov sa mi páči ten prvý ružovučký a zajtra si poňho asi pôjdem lebo má fakt pekný odtieň :) laky ani tiene ma nenadchli .. z druhej limitky tiež ma zaujala lícenka a ten krásny rozjasňovač ! :) súhlasím s tým, že máš veľa lakov na nechty tak by si sa mala krotiť, ale ja sa nemám tiež čo ozývať :D ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskrotila som sa nakoniec :( Dokúpila som ich všetky! Volajte niekto mužov v bielom nech ma vyliečia :D No čo už so mnou no...
      A práve že ja som bola nakoniec rada, že sme dostali to väčšie balenie vône, lebo 10 ml za 3,50 € a 50 ml za 7,50 € takže chápeš :)

      Odstrániť
  4. Nikkie ty si proste blázon do nákupov....to tvoje neskrotenie ma uplne dostáva....:D pomyslim si ze ja som tiez taka..všetko musim skusiť..bože....privedte mi niekto domov sukromnu banku na peniaze ktorá sa nikdy nevyprázdni:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vieš, minule mi tu písal nejaký anonym, že som odkázaná len na spolupráce... tak som si rýchlo nakúpila 300 tisíc vecí aby zmenil názor :D Ale nie... som hrozná, priznávam :3 Hanbím sa už za seba :D

      Odstrániť
  5. Mna sa páčia obidve, ale ku nám sa bohužiaľ nedostali. Teda aspoň ja som ich nikde nevidela. Škoda, lebo z obidvoch limitiek by som si určite niečo uchmatla :)
    Príď sa pozrieť na môj blog. Ak ťa zaujme, nájdeš ma aj na fb :)
    http://littlebubbleviks.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/pages/Little-bubble-Viks/921237621243196
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú prvú limitku už zrejme nezoženieš, ale Cinderella prišla na pobočky len teraz :) Takže utekaj do najbližšej DM a určite ju tam nájdeš :) A ďakujem za pozvanie, idem samozrejme pozrieť.

      Odstrániť