streda 1. októbra 2014

Shopping - Cosmetic boxes and other

 Ahojte


Minulý týždeň som sa tak troška vrhla do nákupov :) A veru že som aj dobre spravila! Vychytala som také krásne zľavy ako už dávno nie. Už dlhšie túžim po nejakých krásnych odkladacích boxoch na kozmetiku, pretože okrem kufríku z Baumaxu nič také nemám. Preto som sa minulý týždeň vybrala do veľkoskladov na Starú Vajnorskú v Bratislave a potom do Jysku.

Na moje prekvapenie mali také krásne veci, že hneď som si vedela predstaviť čo, kde, načo a prečo použijem :D Samozrejme, že padlo za obeť pár bubákov aby som tieto vecičky mala, ale tie skvelé ceny! Proste must have :) Ste zvedavé? Tak sa poďme spolu pozrieť čo som si odniesla domov.

Ako prvé som zamierila do veľkoskladov, kde som strávila asi hodinku... všetko som popozerala a zrazu mi padli do očí tieto rozkošné "kelímky", ktoré sú v mojich obľúbených a vlastne aj v blogových farbách :D Zobrala som si rovno 4 kusy, pričom som nejako na cenu ani nepozerala (však to nemôže stáť "majland") až pri pokladni som zistila, že všetky 4 dokopy ma vyšli na 70 centov, čiže 0,17 centa za jeden! Top cena a sú fakt rozkošné. :) Zobrala som si ich na štetce a na drobnosti.




Farebné kelímky
Kde? Veľkosklady Stará vajnorská v Bratislave
Cena? 0,17 centov za kus


Ešte však predtým, než som šla zaplatiť, mi padol do očí tento drevený box. Samozrejme, že som bola zvedavá a chcela vidieť ako vyzerá vnútri. Nie je to síce nič svetoborné a úžasne, ale mne to stačí a hneď som ho brala pod pazuchu. Mne sa veľmi páči a určite pre neho doma nájdem využitie minimálne na nejaké tie prstene a náušnice ak nie na kozmetiku. :) Navyše pri pokladni ma potešil fakt, že pod boxom bola písaná cena 4,50 € ale pípol na pokladni len 3,30 €.



Drevený box
Kde? Veľkosklady Stará Vajnorská
Cena? 3,30 €

Po veľkoskladoch som sa presunula do Jysku. Deň predtým som si na ich internetovej stránke pozerala čo všetko tam majú, čo sa týka ukľadacích boxov, regálov, skriniek a podobne. Nejako ma tam nič popravde nezaujalo, ale povedala som si, že ak to uvidím na živo možno zmením názor alebo ma zaujme niečo úplne iné. Tak sa aj stalo. :)

Viem, že toto nepatrí medzi boxy, o ktorých je článok, ale musím to sem dať tiež... pretože sa z toho veľmi teším. Hneď ako som vošla do Jysku som v takých tých klasických veľkých Jyskových košoch v strede obchodu zbadala nejaké deky, moc som im nevenovala pozornosť, lebo diek mám dosť. Avšak o jednu fialovú som sa omylom obtrela rukou ako som šla okolo... šmánkote! Keď som ucítila tu plyšákovskú hebkosť, hrejivosť, jemnosť, príjemnosť a ešte neviem čo všetko, tak som sa zaborila do toho celého koša a začala sa prehrabávať ako krtko v podzemí. Zisťovala som, že aké majú vôbec farby... pretože tá fialová bola na môj vkus príliš tmavá, ale ak by nebola iná, tak by som vzala aj tú. No keď som na spodku koša zbadala zelenú ... <3 moju naj farbu, ešte aj ten odtieň !!! Láska na prvý pohľad. A cena??? Neskutočná! Z 19,99 € zlacnená na 8 €. No nekúp to! Samozrejme, že som kúpila. Je geniálna, takú skvelú hrejivú deku som ešte nemala nikdy. Je síce tenká, ale keď si ju dám na seba, po pár minútach horím od tepla. Skvelá skvelá skvelá!


Fleecová deka
Kde? Jysk
Cena? 19,99-11,99=8 € !!!!

Ďalej som pri prezeraní regálov narazila na skvelý box, ktorý by sa mi hodil na moje loom bands, ktorých mám už naozaj veľa a nezdá sa mi už moc praktické nechávať ich v pôvodných sáčkoch, z ktorých sa mi sypú :D Preto som sa tejto krabičke vážne potešila... a ešte som vychytala aj ďalšiu zľavu! Zo 4,49 € zlacnená na 3,35 €. Navyše je veľmi praktická najmä v tom, že je obojstranná :D




Úložný obojstranný box
Kde? Jysk
Cena? 4,49-1,14=3,35 €

A znova som si neodpustila moju najobľúbenejšiu farbu :D Objavila som v jednom z mnohých regálov takýto rozkošný košík, ktorý som si už aj dala do skrinky a v ňom mám make-upy :)


Košík
Kde? Jysk
Cena? 0,50 €

A úplne na posledy Vám predstavujem tieto ňuňavé šuflíčky, kde mám už poukladané rúže, balzamy, kontúrky, ceruzky, linky, očné tiene a podobne :) Nie sú rozkošné? A že prečo je jedna tá rúčka biela? :D Tieto dve zelené zásuvkové skrinky boli posledné svojho druhu a práve na hentej zásuvke chýbala :( Dovolila mi slečna z Jysku vybrať a dať z posledného bieleho, ktorý tam zostal. Jemu tiež už jedna chýbala. Asi od výroby, keď že nemali obal vôbec porušený.
A znova som vychytala ďalšiu zľavu :D


Takto ich mám uložené na sebe na stole :)

Zásuvkové skrinky
Kde? Jysk
Cena? 4,99-1.25=3,74 € za kus


This is all! :) Páčilo sa? Tiež používate takéto boxíky?



6 komentárov:

  1. si to vychytala :) super :) tiež sa vždy teším z takýchto domácich pomocníkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to bude radost pouzivat :) tiez zhanam zasuvkove skrinky ale nie a nie najst.tiez ked ma pochyti podobna mania,kupim barsco a potom hladam vyuzitie.napr.raz som kupila stojan na pera obaleny plysovou latkou a pouzivam ako stojan na stetce,spiraly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné, pekné boxy a tie zľavy si naozaj vychytala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaaaaa, moja milovaná deka!!!!!!!!!!!!!!! :D Mám, v rovnakej cene, len v inom odtieni :). Je úžasná, mäkučká, hrejivá...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja mam tie sufliky z jysku....dobre ceny si vychytala...

    OdpovedaťOdstrániť