štvrtok 30. októbra 2014

Halloween nail arts


Ahojte :)

Pripravila som si pre Vás menší nail art skôr len s fotkami ako nejakým väčším komentárom, keď že už dlho žiadny nail art nebol. Avšak nevyšiel mi vôbec tak, ako som si predstavovala... ale keď že som ho už sľúbila, tak Vám ukážem aj tento :) Čo už so mnou :D


Použité veci:

Laky:
Safari - White
Oriflame - Very me night black
Dermacol - 16 Neon smile



Ešte samozrejme medzi použitými sú nejaké tie štetce, hroty, Essence doštička, z ktorej som si vybrala mačku :) a odlakovač.

Nail art number 1

Prvý nail art má byť príšerkovský :) Ale triasli sa mi ruky, takže čierne čiary nie sú vôbec rovné :D





Nail art number 2

Na ukazováku tekvica, na prostredníku pavúky, prstenník mačka a čierne mraky... a malíček bodky :)

Detail mačičky

Ja viem, že to nie je bohvie čo... ale snaha bola :P Kľudne mi na FB pošlite svoje nail arty :) Buď do správy alebo do komentárov :) Pochváľte sa mi, verím, že Vám vyšli lepšie ako mne a že ste šikovnejšie v kreslení na nechty ako ja :)

2 komentáre: