pondelok 1. septembra 2014

Essence novinky

Ahojte nakoniec som sa teda rozhodla dať do pozornosti aj novinky, ktoré nahradia tie vo výpredaji. Článok o výpredaji: TU.
Tieto novinky by mali byť v predaji už vraj od 25.08.2014, ale popravde v žiadnej DM-ke som ich ešte nevidela. Podľa mňa prídu k nám až po vypredaní bye bye essenčiat. 

Znova sa hneď na začiatku ospravedlňujem za slabšiu kvalitu fotiek a písma, ale riešila som to screenshotmi priamo zo stránky Essence, keďže produktov je naozaj dosť a ak by som to mala kopírovať a vkladať po jednom produkte, tak by ma asi porazilo a  asi by som to ani nestihla :D Chcem aby ste o tom boli informované už teraz. :)

Zaujalo ma hneď niekoľko vecí a to najmä na nechty a objemová špirála, ktorá vyzerá ako bábika. :) Takže dúfam, že sa tieto vecičky dostanú čo najskôr do Dm-iek. Lebo must have!





















 Vôňa

4 komentáre:

  1. mne to príde že ony len vždy vymenia obaly a je....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri tieňoch a púdroch to platí, čo som si všimla aj ja :D Ale iné veci napríklad laky alebo nejaké tie doplnky... tak to nie :) To majú nové

      Odstrániť
  2. Ahoj. Možno je to trúfalé, ale dovolila som si zahrnúť tento blog do štafety Liebster award TAG a som celkom zvedavá na Tvoje odpovede. :-) Je to 11 otázok a má to pomôcť objavovať nové blogy i propagovať ten Tvoj. Čo Ty na to?
    http://awards4beauty.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html

    Inak si tiež myslím, že niektoré veci sa v Essence opakujú. Ale osobne sa teším na NAIL ART magnety. Vždy chcem nejaký kúpiť a vždy to prešvihnem. Prídem, keď už žiadny nie je. :-p Takto by som mala aspoň viac magnetov v jednom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna dnes jsem na některé novinky koukala v drogerii, ale nic moc mě nezaujalo :) Máš hezký blog, začínám sledovat přes GFC, pokud i ty mě, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť