pondelok 7. júla 2014

Spomienkový tag

Ahojte :)

Bola som označená u blogerky Betky z m2betka.blogspot.sk na vypracovanie vzpomienkového tagu :) Ďakujem za označenie Betka ;)
Dlho tu žiaden tag nebol, tak som sa samozrejme podujala na jeho vypracovanie :) Tag obsahuje 15. otázok, tak poďme rovno na to :)

1. V ktorom roku si sa narodila?

Úplne konkrétne 16.11.1990 :) Som hrdá na to, že som škorpiónka, pretože som taká škorpiónka aj povahovo. :D





2. Máš nejaké fotky z detstva?

Mám plné albumy :) Ale vybrala som pár, ktoré sú pre mňa tie naj :) A tie vlastne nájdete aj všade v článku :D



3. Na ktorých TV programoch si vyrastala?

Show Billa Cosbyho, Krok za krokom, Bol raz jeden život, Veveričiak Riško, Večerníček, Od kuka do kuka ... a podobne :)

4. Čím si chcela byť keď vyrastieš? A stále tým chceš byť?

Chcela som byť speváčkou :D Ale môj hlas znie ako pokazená motorová píla :D Takže som sa tohto sna veľmi rýchlo musela vzdať. Čiže už tým byť nechcem :) Teraz by bolo super byť napríklad taká letuška a veľa precestovať :) Alebo ešte predajkyňa drahých áut.




5. Ukáž video keď si bola mladšia.

Všetko mám na VHS-kách, takže to bohužiaľ nie je možné.

6. Aké boli tvoje obľúbené hračky na hranie?

Napríklad tento plyšový macko, mala som ešte zajka, zvoniaci telefón, spievajúceho šaša, barbíe, po bratovi autíčka s kobercom a podobne. Všetky tieto hračky mám odložené :) Neskôr keď prišlo na trh super nintendo so super Máriom, game-boy, počítače a tamagoči, tak aj to sa stalo mojou súčasťou :D aj tie mám odložené... (okrem počítača).






7. Aký najtrápnejší zážitok si pamätáš?

Niečo fakt, že najtrápnejšie si v podstate ani nepamätám.Odmalička sa snažím brať trapasy ako srandu a poriadne sa na tom zasmiať.

8. Prečítaj niečo, čo si písala v škôlke.

Do škôlky som nechodila, ale doma som písala písmenká abecedy alebo pod kresbu som vždy napísala, že komu to venujem :D






9. Tri pesničky, ktoré si milovala, keď si bola malá.

Musela som dať 5 :D





10.  Aký najsmiešnejší oblek si mala, keď si bola malá?

Nemyslím si, že som mala niečo strašne smiešne :D Ale neznášala som štrikované svetre a vestičky, pretože ma hrozne kúsali a ešte roláky, lebo ma škrtili... a tie neznášam doteraz :D

11. Nejaká zábavná príhoda, ktorá sa ti stala, keď si bola malá?

Bežne som sa sánkovala na jednom z kopcov, kde bolo strašne veľa deciek vždy :) A raz som sa na malý moment otočila a v plnej rýchlosti som na boboch vrazila do lampy :D Ani bobom ani mne sa nič nestalo :D Ale strašne som sa smiala vtedy aj keď som sa zľakla. 



12. Sú nejaké veci, ktoré máš už od detstva?

Vidíte tie šaty na fotke? Tak tie mám napríklad odložené z oblečenia+ešte nejaké bábätkovské, ktoré som obliekala takej bábike, keď som z nich vyrástla. (inak vidíte to tričko pod tými šatami? Že Michael Jackson, to si dovoľte:D ). Okrem toho mám odložené skoro všetky hračky od plyšákov, cez bárbiny, konzoly, tamagoči až po autíčka :D



13. Niečo divné, čo si robila ako malé dieťa?

Vedela som otočiť si jazyk v ústach hore nohami a taktiež dotknúť sa jazykom nosa :D

14. Najstrašidelnejšia vec, ktorá sa ti stala?

Ráno som vstala do školy, nikto nebol doma ... zobrala som si chlieb zabalený v desiatovom papieri a v sáčku, vložila do tašky a zazipsovala. Išla som na wc, umyla si zuby a vrátila sa naspäť do izby... a zrazu pozerám a taška rozopnutá, desiatový papier na posteli, sáčok na zemi a chlieb len tak voľne v taške. No vtedy som sa tak strašne zľakla, že som ho rovno pred domom švacla do koša. No prisahám...

15. Aký svet bol pred tým a aký je dnes?

Som vďačná za detstvo bez internetu, počítačov a herných konzol. Chodila som von hrať schovávačku, skákať cez gumu, kresliť kriedou na chodníky, hrať sa v piesku, bicyklovať, korčulovať, sánkovať sa... a dnešné deti? Len to trčí doma za najnovšími počítačmi, mobilmi, tabletmi atď. Hrúza! 



Mojou povinnosťou je ďalej označiť 3 blogerky, ktoré tento tag taktiež vypracujú :) Taaaaaakže, ktoré som si vybrala???

Tu ich máte aj s ich blogmi :

1. Emka z cosmeticshairandnails.blogspot.sk
2. Majka z majiii-em.blogspot.sk
3. Zuzka z pinkshaaark.blogspot.de



4 komentáre: