sobota 14. júna 2014

Road Trip od Essence



 Ahojte :)

Tak po dlhšej dobe Vám prinášam ďalšiu limitku od Essence, ktorá k nám zavíta už v júly :) Jej meno sa nesie v znamení výletu, čiže Road trip... V limitke nájdeme hneď niekoľko klasických vecí ako sú laky, očné tiene, rúž, lícenka, ktoré nemôžu chýbať v snáď žiadnej limitke ... ale aj pár praktických, ktoré sa na výlet naozaj zídu, napríklad taký suchý šampón. :)

Mňa zaujalo hneď niekoľko kúskov a je možné, že sa po nich porozhliadnem v DMke. Pri obrázkoch nájdete aj popis, čo ma zaujalo a po čo si určite skočím. :) Ale teraz už nebudem zdržovať a poďme si predstaviť produkty, ktoré v tejto krásnej novej limitke sú.




1. produktom sú hneď dva krásne očné tiene, ktoré sa k letu neskutočne hodia :) Ten tyrkysový vyzerá fakt skvele ;)

Očné tiene, k dispozicií v dvoch odtieňoch
Cena:  2,69 €







2. sú mini rozžiarujúce rúže v dvoch odtieňoch, na ktoré sa určite zbehnem pozrieť, zaujal ma ten bledší
Cena: 2,19 €






3. Balzam Allround, môžme ho nazvať balzamom na všetko :) Na suché pery, lakte, tvár... Zaujal... a veľmi.
Cena: 3,29 €




4. Lícenka a rozjasňovač. Pre mňa je tá ľavá strana lícenky až príliš tmavá, používam svetlejšie a dohneda, takže toto určite nie je pre mňa :) Ale Vás možno zaujme
Cena: 3,59 €





5. Laky na nechty. Hneď ma zaujali všetky, avšak najviac gasoline efekt a thermo efekt (žeby menil farbu? som zvedavá). Avšak všetky sú krásne :) Fúúú no budem mať dilemu či nezobrať všetky, to viete .... ja lakomaniačka :D
Cena: 1,99 €




6. Set na líčenie, ktoré má naozaj krásne balenie. Myslím, že po tomto pôjdeme ako straky po lesklom. Či ? :) Mňa to jednoznačne zaujalo, ešte nad tým porozmýšľam, keď to budem mať v ruke :)
Cena: 4,29 €





7. Suchý šampón. Mali ste niekedy tú česť so suchým šampónom? Ja ešte vôbec a preto som možno trocha skeptická a toto by som z nákupného košíka vynechala :)
Cena: 3,29 €




8. Deo obrúsky. Hm, čo ja viem... mne príde dať 1,39 € za 15 kúskov obrúskov dosť veľa, keď za tú cenu inde by som mohla mať 30-40 napríklad. Avšak všetko je môj subjektívny názor :) A navyše teraz mám dosť veľkú zásobu iných, takže nepotrebujem :D
Cena: 1,39 € /15 kusov





 A posledným 9. kúskom je cestovná taška. Názov je oficiálne zo stránky Essence, ale musím poznamenať, že ja by som ju nenazvala, ale skôr vrečúškom. Vyzerá celkom pekne, ale určite s ním domov neprídem. :)
Cena: 3,59 €



Takže to je všetko z júlovej limitky, budem rada ak mi napíšete, že čo Vás zaujalo a čo naopak vôbec a taktiež po čo si určite pôjdete :)
Tu je ešte posledný prehľad noviniek, ktoré však nie sú zoradené podľa číslic ako ich mám ja, ale iba spočítaný počet noviniek :)



7 komentárov:

  1. o.O o.O no tý kokos :D ja som sa zamilovala uplne do toho svetlého rúžu, termo laku a taštičky ♥ musia byť moje! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po balzam a rúž si určite pôjdem! :) aj tie laky sú lákavé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uz je to vobec v predaji ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky :) Ešte nie je v predaji, je to júlová limitka... ako som písala vyššie. Pár dní si na ňu budeme musieť ešte počkať.

      Odstrániť
    2. pretoze niekedy daju aj skor preto sa pytam :)

      Odstrániť
    3. To záleží asi od vedúcej drogérie ... ja chodím do jednej DMky... a tam pravidelne sú limitky až v polke mesiaca :D takže nvm ako to je inde

      Odstrániť
    4. aj ja chodim kazdy tyzden do DM a edicia cookies and cream mala vinst az v aprili a bola uz v polke marca tak asi to nieje vsade rovnako :)

      Odstrániť