utorok 4. marca 2014

White nail art

Ahojte :)

Na FB som Vám sľúbila, že Vám ukážem nail art s bielym lakom, ktorý som konečne po 100 rokoch zohnala. A je geniálny!!! Konečne biely lak, ktorý kryje už pri prvej vrstve ... a druhá vrstva je úplne dokonalá :) Neveríte? Tiež som neverila, kým som nevyskúšala.




Kúpila som ho za 1,50€ na výstave v Inchebe ( Svadobný veľtrh a Interbeauty) a samozrejme najskôr som sa pýtala predajkyne, že či je taký super krycí... nevedela mi povedať, ale že vyzerá dosť husto a že mohol by byť taký... Tak hovorím, dajte teda... skúsim,čo už 1,50€ ma fakt už nezabije. Prišla som domov a hneď samozrejme otestovala. Paráda! Konečne som ho objavila!
Na nail art som použila len biely lak Safari a praskací ružový lak od Oriflame :)

Opäť sa ospravedlňujem za nedokonalosti okolo nechtov... nedá sa mi to hneď vyčistiť, lebo si vždy "šťuchnem" aj do nechtu a celé to pokazím :D

Takto vyzerá biely lak na nechtoch po 2 vrstve :)



Rozhodla som sa, že prstenníky si zas a znova odlíšim od ostatných. Preto som použila po uschnutí praskací lak  od Oriflame. :) A že prečo si lakujem prstenníky inak? Vraj to znamená, že žena je zadaná, slúži to nejak tak ako snubný prsteň ... a navyše sa mi to veľmi páči :)
Troška gamerská fotka :D
 Jaj a čo som sa pochválila na Fb, že som včera vyhrala :) Tak už je doma :) A tak tajne som dúfala, že bude biely a nie čierny :D Chvalabohu! Asi aj tými nechtami som si to splnila :)



Dúfam, že sa Vám môj krátky nail art páčil :) A taktiež ten biely lak, ktorý som konečne zohnala! :)

1 komentár: