streda 19. marca 2014

Top 10 výrobkov na pery, ktoré používam najčastejšie

Čauky :)

Rozhodla som sa napísať článok o výrobkoch na pery, ktoré používam najčastejšie, či už v zime alebo v lete :) Sú to skvelé vecičky, bez ktorých si už neviem predstaviť deň :) Ako ste si možno už všimli, všetko sú to Oriflame výrobky + 1 Casuelle rúž, ktorý som vyhrala u blogerky Pinkshaaark. :)
Tento článok je najmä o fotkách, ktorých som sem umiestnila naozaj veľa. Ukážka výrobku+ ako vyzerá na perách.
Ceny sú uvádzané v dobe, keď som ich kupovala, čiže väčšinou akciové.

Tak poďme rovno na to.




1.Hojivé zázraky

Známe hojivé vajíčka, ktorých nemám nikdy dosť :) Na fotke je obyčajné, 2x vanilkové, mandľové, čerešňové, kokosové a ríbezľové. Ešte mi chýba čokoládové a karamelové ;)
Kupujem ich vždy keď sú v katalógu, pretože slúžia nie len na pery ale aj na popáleniny, ekzémy, suchú kožu ...
Cena: 2 €

Takto vyzerá balzam z hojivého vajíčka na perách. :)


2. Pure nature lesk

Skvelý lesk, ktorý nádherne vonia a nelepí. Je to jablko+ovos, najradšej by som ho celý zjedla... jediné čo mi na tomto výrobku vadí je zrejme aplikácia... Je nutné použiť buď štetček alebo prst :)

Cena: 1,50 €




3. Rúže na pery (s leskom)

Veľmi príjemný rúž, ktorý ani nevyzerá ako rúž ... ale skôr ako lesk :) Dobre sa nanáša, aj keď podľa mňa nevydrží až tak veľa ako by som čakala. Taktiež odtiene sú bledšie, treba viacnásobne pretrieť... ale trblietky sú veľmi výrazné a žiarivé :)

Cena: 3,50 € 








4. Rúž na pery Triple core trend edition

Krásny krásny krásny!!! Už len obal ma dostal, proste musel byť môj. Nádherná sýta farba, ktorá v sebe ukrýva 3 v 1 a to: balzam, lesk, rúž v 3 vrstvách. :)

Cena: 4,50 €





 5. Rúž v ceruzke Casuelle

Výhra v GA, ktorá ma neskutočne potešila. Rúž sa krásne nanáša a má jemný nevtieravý odtieň, ktorý sa mi naozaj zapáčil :)

Cena: netuším




 6. Lip spa therapy balzam

Milujem ho! Moje pery boli už veľa krát vo veľmi zlom stave počas zimy. Boli popraskané až do krvy, ubolené, vyštípané... a toto je môj hrdina :) Stačilo mi 2-3 natretia počas dňa ... a moje pery boli zase fit ako nikdy predtým. Navyše, keď mám pocit, že už zase to nie je vončo, tak si ho natriem aj na noc... celú noc mi pery krásne hydratuje a ráno sa zobudím so skvelým pocitom a zdravými perami.

Cena: 1,90 €





7. Rúž Colour atttraction

Tento rúž používam najmä vtedy, keď mám výraznejšie namaľované oči a nechcem aby moje pery už moc vynikali :) Je totižto veľmi jemnučký aj po niekoľkých vrstvách... avšak je pekný a som s ním spokojná.

Cena: nepamätám si :/ ale asi okolo 3 €






8. Štipľavý rúž

Zrejme Vás zaujal názov :D Ja ho tak volám, pretože on naozaj prvú polhodinu štípe a zväčšuje pery :) A to naozaj! Bohužiaľ, už ho Oriflame nepredáva.... pretože ženy ho kvôli jeho štipľavosti nechceli a mnohé si neprečítali čo je zač a vyhadzovali ho do koša s tým, že čudne vonia a štípe... mysleli si, že je pokazený... Aj keď naozaj má atypickú vôňu, mne sa páči a mám doma ešte jeden do foroty :)

Cena: 4,90 €





9. Kontúrovacia ceruzka

Používam ju každý deň, pretože mám čudné atypické malé pery, ktoré sa mi vôbec nepáčia :D Dotváram si ich práve touto ceruzkou, ktorá mi úplne sadla a som spokojná :) Moje pery s ňou vyzerajú väčšie a krajšie.

Cena: 2,90 €




10. Farba a lesk na pery 2 v 1 balení

Toto je úplne skvelá vecička :) Vyberiete si dva odtiene, alebo dva rôzne výrobky, ktoré si spojíte click it spájacím dielikom a máte 1 praktický! Ja som si vybrala lesk a farbu na pery, ktoré sa mi k sebe najviac hodili. Mňam, krásne voňajú a dokonca aj chutia ako ovocie :)

Cena: Farba: 1,90 €
          Lesk:  1,90 €
 Click it diel:  0,50 €

 Farba na pery:


Lesk na pery:


 Máte z toho niečo aj Vy? :)


6 komentárov:

  1. Veľmi pekné výrobky používaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké produkty,:)!! zaujali mě ty hojivé vajíčka!:) určitě si musím aspon jedno pořídit:)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si aspoň jedno zožeň ... sú proste geniálne a viac krát ma už zachránili od suchých boľavých pier, popálenín ...

      Odstrániť