pondelok 10. marca 2014

Rúž Ultra Colour Absolute

Pár dní pred Valentínom Avon spustil rozdávačku rúžov, ktoré boli ich totálnou novinkou :) Informovala som Vás o tom na FB stránke blogu. A to by som nebola ja, keby som ho samozrejme nechcela a aj nevyhrala :D Len to bola taká mačka vo vreci, pretože nikto nevedel, aký odtieň mu príde, keď že je ich až 20! Takže je možné, že niektorej z Vás prišiel taký odtieň, že wau super paráda a inej zase vôbec nesadol.
Nakoniec rúž vyhrala aj mama, tak sme sa tešili, že budeme mať každá a že možno to príde tak, že jej sa bude páčiť môj a mne zase jej a vymeníme si.
Bohužiaľ prišli obidva v tom istom odtieni :D Takže strašný change-ing neprebehol :D 

Zásielky nám prišli v rovnaký deň v minulom týždni :) A takýto list bol k nemu priložený :)




Obe sme dostali odtieň Gorgeous Guava :)





A takto vyzerá rúž po odbalení čiernej fólie, krásny ružový a na prvý pohľad naozaj sympaťák. :)




Krásna farba na prvý pohľad :) Len mne moc nie že nesadol, ale nie som proste na takú výraznú zvyknutá, vyzerám potom ako upír :D Väčšinu fotiek som fotila tak, že s bleskom a bez blesku... pretože je to podľa mňa strašný rozdiel. S bleskom je farba sýtejšia a červenšia.


Na tejto fotke som si ho troška nasvietila permanentným bleskom z mobilu aby ste videli lepšie tie maličké čiastočky, ktoré sú v ňom :) Sú to svetloodrážajúce pigmenty, ktoré pôsobia tak, že pery vyzerajú byť plnšie a krajšie :)


S bleskom. Na tejto fotke dokonale vidíte tie čiastočky, ktoré rúž obsahuje :) Ako krásne sa ligocú na všetky strany.

Bez blesku


Ukážka rúžu a jeho balenia je za nami, poďme teda na aplikáciu :)

Moje pery sa na modelkovské fotky veľmi nehodia :D Ale čo už, chcela som Vám ukázať ako to na perách vyzerá. Nie každý má bohužiaľ úžasné pery.

Prvé dve fotky sú s bleskom ...



3x bez blesku







Moje hodnotenie:

Je úžasný! :) Skvele sa aplikuje, pripomína mi jemný balzam s krémovou konzistenciou, ktorý sa nerozpíja a pekne na perách "drží". Aj keď nevydrží príliš dlho, stačí sa pár krát napiť a už je fuč. Na prvej fotke nižšie som odfotila bozkávanie papiera. Prvá pusa je najintenzívnejšia... a presne po tejto puse vyzerali moje pery ako keby mi tam z rúžu už vôbec nič nezostalo...preto sú ostatné dve už porovnateľne slabšie. ALE... nevysušuje ale naopak hydratuje a vyživuje vďaka vitamínom C,E a kolagénu :) Tento konkrétny odtieň čo som vyhrala ja má sýtu výraznú farbu a stačí jeden krát pery prebehnúť. Ale čo som pozerala ostatné, tak niektoré sú neviditeľné ešte po 2 vrstve :) Treba si nájsť vhodný odtieň a myslím, že sadne každej ;) Ja si ho ponechám na leto, keď nebudem vyzerať ako upír :D

Ostatné odtiene si môžte pozrieť TU.


Avon charakteristika: 

,,Ľahká krémová farba pre neodolateľne krásne pery, okamžite. Vitamíny C a E a kolagén hydratujú, vyživujú a spevňujú pery. S OF15."


Cena: 4,40 € momentálne v akcií ... 6,90 € normálna cena
Objem: 3,6 g


Na záver predsa len troška """modelkovstva""" aby ste videli ako na mne vyzerá :)





A dovoľujem si sem dať aj túto farebne upravenú fotku cez Picassu 3, ktorá sa mi zapáčila :) (len úprava jasu, kontrastu...žiadny retuš, retuše neuznávam)

Vyhrali ste tento rúž aj vy? Pochváľte sa mi odtieňom v komentároch, prípadne fotkou na FB stránke blogu :) Potešíte ma ;)

2 komentáre:

  1. ja som vyhrala caring coral a predtym som si objednala natural flush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. caring coral je pekný a výrazný :) ale ten natural flush... neviem, asi ako keby som ani rúž nemala... veľmi nenápadný... skôr sa mi páčia tie bledšie odtiene ružovej ako je Pink Renewal napr :)

      Odstrániť