nedeľa 9. marca 2014

Cookies & Cream od Essence


Vítam Vás pri ďalšom príspevku o mojej obľúbenej kozmetike značky Essence a jej limitke :)

Momentálne v obchodoch prebieha limitka Bloom me up!, ktorú proste úplne Essence "zabil". Krásne štetce, úžasné veci, na ktoré som sa nevedela dočkať. (článok tu)

Veľmi som sa potešila, keď som zistila, že Essence ohlásil na svojej stránke ďalšiu limitku, ktorá k nám má prísť v apríli a jej meno je Cookies & Cream. Preto som sa hneď išla pozrieť, čo sa v tejto limitke nachádza ... avšak prišlo sklamanie... Zrejme prvá limitka od Essence, v ktorej som si nenašla nič, čo by ma zaujalo. Dokonca som prekvapená výzorom, pretože apríl je mesiac jari a čakala som, že prídu nejaké pestré jarné farbičky, možno sem tam nejaký zajkovia a la Veľká noc ... ale nič také. Bude to mesiac sladkostí, teda aspoň podľa Essence. Pretože neviem prečo, ale mne by sa táto limitka hodila skôr v nejaký predvianočný čas, ako príprava na Vianoce ... klasické vypekanie koláčikov. Možno to má byť vypekanie koláčikov na Veľkú noc no ......
Ale tak to je zrejme môj subjektívny názor :) Takže sa aj tak poďme pozrieť, čo v tejto limitke môžme nájť.

Laky jemných pastelových farieb v 4 odtieňoch.





Tiene na oči ladiace k týmto lakom :) V 3 odtieňoch


Taktiež ceruzky na oči :) 2 odtiene


Pilník na nechty



Lesky na pery v 2 odtieňoch



Lícenka 


Guličkový púder



Krém na ruky :)






Zaujalo Vás niečo ? :) Napíšte mi dole do komentáru, nech viem, že či som len ja jediná sklamaná. :)


6 komentárov:

  1. Já myslím, že nějaká z těch novinek bude moje, líbí se mi ta tvářenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi ten púder a krém na ruky- určite bude pekne voňať :) ale ináč.. tiež som čakala pestrosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to veľmi lákavo :-) určite by som brala všetko...
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno? Tak potom to je naozaj len môj subjektívny pohľad :D

      Odstrániť
  4. Ja sa velmi tesim na ten chutny pilnicek a krem na ruky. Zaujali ma aj gulocky. Pacia sa mi aj 2 z tych lakov a ocny tien. Aj tie lesky sa daju. :) neviem ci by som ich zobrala ale na ten pilnik krem a aj gulocky sa tesim. :) som rada za tento clanok aspon viem co mam ist snorit do dm. :D

    OdpovedaťOdstrániť