nedeľa 8. decembra 2013

Vianočný wishlist



Ahojte :)

Na internete som objavila pár vecí, ktoré sa oplatí mať a rozhodne ich aj chcem mať :) Niektoré už sú na ceste, čiže som si ich už stihla objednať a čakám kedy mi prídu. Takže poďme rovno na to :)

1. Guličky na nail art od Essence



Ako asi viete, som milovníčka lakov a blbostičiek na nechty, preto začnem hneď tromi takýmito výrobkami od Essence.
Essence uviedol pár noviniek, na ktoré sa môžme v decembri tešiť. Ja osobne som si vyhliadla hneď tieto rozkošné farebné guličky. Neustále sledujem obchody, kde sa nachádzajú dva stojany od Essence, aby som si ich mohla zaobstarať. :)


2. Podkladový lak so zmatňujúcim efektom od Essence

Veľmi som zatúžila po laku, ktorý by mojim lakom dodal matný efekt, avšak žiadny takýto som nemohla veľmi dlho nájsť, pretože ´´sezónu´´ matných lakov som prešvihla a už vraj nie sú v kurze, tak sa tieto laky prestali vyrábať. S veľkým sklamaním som písala slečne z Essence, že či aj oni prestali vyrábať lak s menom Mate. Bohužiaľ, prišla mi pozitívna odpoveď ale aj s radostnou správou, že presne tento lak 24/7 vytvára rovnaký efekt a navyše sa dá používať ako podkladový alebo top coat. Už asi dva mesiace ho zháňam a je všade vypredaný, preto dúfam, že ho raz niekde objavím :)

3. Vločkový lak od Essence

Essence ohlásilo novú limitovanú edíciu Happy holidays, ktorá vyzerá naozaj skvele. Avšak mňa najviac zaujal tento lak, ktorý ma efekt sneženia. :) Už som začal obiehať dm-ky keďže má byť cca týždeň - dva pred Vianocami. No uvidíme. :)

4. Hodinky

Musím sa priznať, že tieto hodinky sú už v stave ´´na ceste´´ keďže som si ich pred pár dňami objednala, avšak aj tak som ich sem napísala, keďže to bude vianočný darček mne odomňa :D Sú napodobeninou hodiniek od firmy Guess, ale veľmi sa mi zapáčila kombinácia zlatej s bielou. Uvidíme, či budú také krásne ako na foto :)

5. Reťaz


Tento rok som zachytila módu hrubých retiazok k tielkam, k šatám atď. Veľmi sa mi zapáčili takéto reťaziská, lenže nikdy som nemala šťastie aby som na takú narazila a hlavne v slušnej cene. Nakoniec mi predajca, od ktorého som brala hodinky ponúkol aj iné šperky a práve tam som ju zbadala! Musela byť moja :) Takže tiež je v stave na ceste a veľmi sa teším keby príde. :) Rozmýšľam neskôr aj o kúpe v striebornej verzií :D

6. L-carnitín


Stále by som chcela shudnúť a stále sa mi nejako nedarí. Avšak .... čítala som veľmi zaujímavú recenziu presne na tento L-karnitín a rozhodla som sa, že prečo to neskúsiť. Ide o to, že podporuje spaľovanie tukov , zabraňuje ich ukladaniu a zároveň zvyšuje energiu. Mal by sa piť v dennej dávke 10 ml najlepšie v dvoch dávkach po 5 ml, ideálne ráno a pred cvičením. Uvidíme ... :)

7. Headset pre ps3


Túto vec moc nechcem rozvíjať, keďže sa jej týka článok, ktorý pre Vás pripravujem o darčekoch, ktoré som dostala na narodeniny :D Asi tušíte, že ide o playstation 3 :) Chcem tento headset pretože hrávam online hry a sem tam naďabím na slovákov a prečo si tú hru neuľahčiť vďaka hlasovej spolupráci?

8. Zelená špirála od Oriflame


Milujem zelenú farbu :) A keď som uvidila v nasledujúcom katalógu od Oriflame túto špirálu, tak som si samozrejme povedala, že rada by som skúsila ako by to vyzeralo, keby že mám zelené mihalnice :D Myslím, že to bude veľmi zaujímavé, ale jedno je isté, z budúceho katalógu je určite moja! :D

9. Zelený šál Mirage od Oriflame

Presne v tom istom katalógu Oriflame som naďabila aj na tento krásny šálik. A samozrejme, ako som spomínala milujem zelenú farbu takže mi učaroval :) Navyše ten môj sa mi už tak troška rozpadáva a tento vyzerá byť veľký, mäkký a teplý :) Must have.

10. Teplý zimný svetrík


Všetci v mojom okolí vedia, že som zmrzloška :D A keď som minule prezerala svoj šatník, zistila som, že vlastne nemám poriadny zimný sveter, ktorý budem môcť nosiť keď už bude naozaj zle :D Obrázok je len ilustračné foto a presne taký istý rozhodne nechcem. Nie že by nevyzeral dobre, ale ja neznášam roláky! Stále mám pocit, ako keby ma niekto škrtil a to ja proste neznesiem :D

11. Retiazka s mojim menom


Vždy sa mi páčili retiazky s menami a nikdy som si takú nekúpila. A vlastne ani neviem prečo. Možno som sa bála, že všetci budú na mňa pokrikovať, lebo budú vedieť ako sa volám a možno aj preto, že som nikde takúto retiazku nenašla a keď áno, tak bola veľmi drahá. Ale už mi je popravde jedno, kto si čo myslí :) Nech si kludne myslia, ja ju proste chcem. Čo sa mne páči, iným sa nemusí :D Tiež som rozmýšľala, že si časom dám vyrobiť takúto retiazku s menom Nikkie :)


Takže to je asi tak všetko :) Čo mi napadlo, že by som si želala mať doma k Vianociam. Po Vianociach sa Vám rada pochválim, čo som zohnala alebo dostala. :)
Dúfam, že sa Vám článok zapáči a prípadne nájdete inšpiráciu aj Vy čo must have :)

     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára