nedeľa 19. mája 2013

Že štátnice? Nemám čas :D


Ahojte :) O pár dní ma čakajú štátnice (4. alebo 5.6), včera som sa teda začala učiť... moc sa mi nechcelo, ale pár strán sa predsa len podarilo.
Dnes som chcela pokračovať, ale nechcelo sa mi už duplom :D Vstala som o 11:00, najedla sa, nalakovala si nechty a išla von s priateľom až do večera :)

Snáď sa mi tých 90 strán, 60 otázok a milión delení podarí dovtedy naučiť :D


Urobila som si dnes takéto romantikuš nechty :)
Fialový lak Essence 132 break through 
Essence Stampy set
Essence razítkovací biely lak 






Ale teraz už utekám spať :)



Tak dobrú :)

8 komentárov:

  1. Ten havino ako si zobral tú perinu a ľahol si celý zabalený, to proste nemá chybu :D:D:D držím palce a prajem veľa síl pri učení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však je strašne rozkošný ? :) Aj ja ho milujem :D

      Ďakujem ti :)

      Odstrániť
  2. Držím palce...snáď sa to doučíš :D :D
    Krááásny psík...neskutočne :D

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu :D
    http://crazy-lifestory.blogspot.com/2013/05/summer-giveaway-with-rings.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti a to dúfam aj ja, že sa to doučím :D

      Tvojho GA sa veľmi rada zúčastním :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, je to popravde momentálne môj najobľúbenejší :) farby lakov od Essence sú geniálne samé o sebe :)

      Odstrániť
  4. Jéé, máš to tu moc roztomilé! :-)
    Přidávám se do pravidelných čtenářů ů ůůů! :-)
    Pokud budeš mít taky někdy chuť, tak mrkni ke mně na blog http://handbagforladies.blogspot.cz/ udělá mi to velkou radost! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, pretože si ma veľmi potešila, že sa ti u mňa páči, aj keď momentálne moc nemám na blog čas :( Bohužiaľ.
      V utorok ma totižto čakajú bakalárske štátne skúšky tak už dva týždne sa vkuse učím, tak hádam to zvládnem :)

      Bude mi potešením prejsť si celý tvoj blog počas prestávok medzi učením :) Určite si rada nájdem čas :)

      Odstrániť