nedeľa 14. apríla 2013

Doštička číslo 2.

Ahojte :)
Úspešne sa mi podarilo získať predchádzajúcu razítkovú doštičku a už je tu ďalšia, ktorú by som chcela ale neviem ju nikde zohnať a navyše sa predáva len so stampy setom :( Ale keďže ja už mám dva, tretí by mi bol docela zbytočný.
A práve preto som sa znova rozhodla osloviť Vás :) Ak túto doštičku máte a nepotrebujete ju, alebo sa Vám nepáči alebo čo ja viem čo odkúpim ju od Vás :)

Ak sa mi niektorá ozvete, budem veľmi veľmi rada :) Ďakujem



4 komentáre:

  1. mám tiež túto sadu ale mám inú doštičku, tvoja sa mi páči viac :)
    sisablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja mám tých doštičiek trochu viac, lebo chytil ma fenomén orazítkovaných nechtov :D neviem si pomôcť a vkuse dokupujem nové :D

      Odstrániť
  2. :) pozerám, že si si našla ďalšiu oblasť, v ktorej vzniká hotová zbierka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nehovor.... pomooooooc dnes som si kúpila ďalšiu :D

      Odstrániť