sobota 20. augusta 2016

Dermacol kabelka s výrobkami od Parfemy-Elnino.sk / Spolupráca

Ahojte ... :)


Aj tentokrát Vás vítam pri recenzií ďalšieho produktu, respektívne produktov, ktoré som dostala na základe ďalšej spolupráce od parfemy-elnino.sk. Vybrala som si produkty, ktoré by mohli zaujať viaceré z Vás, keďže myslím si... že ani jedna nie sme 100% dokonalá a sem tam potrebujeme pomoc a radu. Produkt mi prišiel opäť raz bleskurýchlo kuriérom 4 dni po objednávke. :) A samozrejme pekne zabalené v krabici proti poškodeniu s bublinkovými fóliami. Tentokrát ide o set na čistenie problematickej pleti, ktorá potrebuje zvýšenú starostlivosť a hlavne pomoc pri odstraňovaní nedokonalostí pleti. Tento produkt som si vybrala nie len kvôli praktickej kabelke (ok... síce ma zaujala na prvý pohľad...), ale najmä kvôli tomu, že mám doma síce množstvo peelingov, čistiacich masiek, vôd a podobne... ale nič čo by malo anti akné účinky. Najviac vyrážok mám, keď idú na mňa moje dni... a to vtedy naozaj nestíham ani riešiť. Večer idem spať... a ráno sa lakám v zrkadle, že čo mi to zase vyrašilo všelikde. Okrem toho túto sadu +/- poznám, keďže som majiteľka čistiaceho krému na telo práve z tejto rady produktov. Dokonca som o ňom písala aj recenziu a používam ho vždy na vyrážkový chrbát, s ktorým taktiež mávam problém najmä v lete keď nosím rozpustené moje 100 metrové a 100 kilové vlasy.(Link:TU)




Charakteristika produktu zo stránky parfemy-Elnino.sk 

,,Dermacol AcneClear Moisturising Gel-Cream Kit 7025 kazeta pro problematickou pleť.
50ml AcneClear Moisturising Gel-Cream + 100ml Gommage Cleanser With Tea Tree Oil
Složení kazety:
        AcneClear Moisturising Gel-Cream 50ml - Hydratační gel-krém na pleť se sklonem k akné
Hydratační gel-krém pro denní i noční péči o problematickou pleť se sklonem k akné. Speciální receptura nemastného gel-krému nezatěžuje pokožku a neucpává póry. Zincidone® reguluje tvorbu kožního mazu. Olej z australského čajovníku, působí antisepticky a dezinfikuje pleť. Pokožka zůstává jemná a vláčná.
Dermatologicky testováno
Výsledek: Hydratovaná pleť bez akné.
Použití: Naneste na obličej a pečlivě rozetřete.
        Gommage Cleanser With Tea Tree Oil 100ml - Čistící gel na obličej s australským čajovníkem pro všechny typy pleti
Jemný čistící gel s Tea tree olejem pro každodenní odstranění odumřelých buněk z pokožky. Obsahuje mikroperličky, které mají schopnost na sebe nabalovat odumřelé kožní buňky (tzv. jemná gommage). Pokožku nedráždí a nepoškozují kožní film. Po použití gelu je pleť svěží, projasněná a jemně vyhlazená.
Použití: Gel naneste na dostatečně navlhčený obličej. Krouživými pohyby lehce masírujte pokožku, až se vytvoří jemná pěna. Poté opláchněte vodou. Nepoužívat v okolí očí."
CENA: 7,79 €
Link: TU

Na prvý pohľad samozrejme zaujme malá praktická fialová kabelka s kvetinkami, v ktorej sú umiestnené spomínané dva produkty na pleť. Kabelka je naozaj maličká, takže pre mňa určite na bežné nosenie nebude, keďže ja som zvyknutá na obrovské gigantish tašky, do ktorých strčím aj to... čo absolútne nepotrebujem pri sebe mať. Ale samozrejme kabelka nie je prioritou tohto článku, tou sú dva gély pre čistejšiu pleť. :)

Prístup do tašky som si najskôr musela vybojovať... nič predsa nie len tak a výrobky chránila takzvaná eska páska skrz zipsové bežce, aby sa k nim nedostal nik iný predomnou. :)
V taške sa nachádzal gél krém a gél s tea tree olejom, pričom spomínaný gél krém bol ešte zabalený v krabičke a po rozbalení vyzeral takmer identicky ako gél, ktorý som už recenzovala a nájdete link hore v článku. :)
Ale už nebudem ďalej zdržovať a poďme sa na tieto dva produkty pozrieť z blízka.
Čistiaci gél na tvár s australským čajovníkom pre všetky typy pleti
Gél má jemnú priesvitnú konzistenciu, v ktorej sa však nachádzajú miniatúrne gulôčky, ktoré však nie sú tvrdé ako sme zvyknuté pri niektorých druhoch pílingov. Sú naopak veľmi jemné a pod aj najmenším tlakom sa deformujú a vmasírovaním do kože sa po chvíľke úplne vytratia. Už po pár dňoch mi moja pleť prišla čistejšia, aj keď popravde s vyrážkami a vyslovene so silným akné skúsenosti nemám. Väčšinou sa mi objavujú len veľmi malé vyrážky lokálne napríklad na čele, brade a nose a aj to len pred a počas "mojich" dní. Gél má jemnú vôňu Tea tree oleja, ktoré určite všetky dobre poznáte a tým pádom Vás ani neprekvapí.
Gély a krémy z tejto rady si pochvaľuje aj môj priateľ, ktorého s tým natieram a čistím mu pleť... pretože je donútený testovať niektoré veci spolu so mnou. :D Avšak toto nútenie je skoro vždy premenené na vypytovanie si, že kedy mu zase vyčistím pleť. :D Sám si to potom vyžaduje. :)

S gélom som zatiaľ spokojná a na moju pleť je určite postačujúci. Neviem však povedať ako by pôsobil na silné akné, preto Vám bohužiaľ viem povedať len toľko, že určite by ste ho mali skúsiť a uvidíte čo spraví. Ublížiť určite neublíži, prinajhoršom bude mať len slabšiu účinnosť. Snažila som sa o ňom čo to aj vygoogliť a našla som na neho samé pozitívne reakcie aj od báb, ktoré majú väčšie problémy s vyrážkami... preto určite choďte do toho. :) Veď za vyskúšanie skoro nič nedáte.


Hydratačný gél-krém na pleť so sklonom k akné
Druhý produkt je gél-krém balený v krabičke, na ktorej zozadu nájdeme presnejší popis produktu. :)
Opisovať to hádam nemusím a každá to vidíte. :)











Názov gél-krém môže na prvý pohľad pôsobiť troška mätúco a asi sa tiež zamyslíte nad tým, že prečo práve gél krém? A čo to teda vlastne je? Je to viac krém alebo gél? Popravde... tieto otázky som sa básnicky pýtala samej seba aj ja... a na čo som prišla? Názov je úplne presný, keďže je to niečo medzi krémom a gélom hlavne teda čo sa účinkov týka. Tento gél krém sa veľmi dobre rozotiera, má hydratačné účinky, pleť čistí, dezinfikuje, zbavuje prebytočného mazu a aby toho nebolo málo, tak dokonca mi aj stiahol póry na nose, ktoré som mala predtým naozaj katastrofálne.
Gél krém sa odporúča používať ráno a večer, ale keďže ja osobne nemám takú problematickú akné pleť, tak som ho používala vždy večer pred spaním počas celého mesiaca a už mám skoro polovičku minutú. :) Taktiež aj tento gél krém určite odporúčam keďže moja pleť je vďaka nemu viditeľne na dotyk hladšia a moje póry na nose sa konečne zminimalizovali a tým pádom už môj nos nie je mastný a nehrá sa na disko guľu. :D
Konzistencia je troška redšia, preto sa aj veľmi dobre rozotiera a rovnako dobre vstrebáva. :) Gél krém určite odporúčam vyskúšať najmä tým, ktoré majú neustále pleť posiatu vyrážkami a už vyskúšali takmer všetko a nič im nezabralo. Po nakrémovaní som vždy totižto cítila ako sa mi pleť doslova dezinfikuje... neviem to celkom popísať, ale bolo to niečo medzi osviežujúcim a štipkavým pocitom :D Ale bolo to rozhodne veľmi príjemné. :)

Budem rada, ak mi dáte vedieť či tieto produkty používate aj Vy... aké s nimi máte skúsenosti a teda hlavne či Vám pomáhajú na problematickú pleť. :) Budem rada za Vaše postrehy. To je ale z tohto článku už naozaj všetko. :)
Ešte by som však chcela poďakovať stránke parfemy-elnino.sk za ďalšie úžasné produkty, ktoré som mohla opäťraz otestovať a podeliť sa s mojim postrehami s Vami. :)
Majte sa... vidíme sa pri ďalšom článku. :)






1 komentár: