utorok 1. marca 2016

Heš celulitída raz a navždy !!! Spolupráca s Cellublue.com


Ahojte ... :)
Vítam Vás pri ďalšom testovacom článku, v ktorom si ukážeme malý zázrak menom Cellublue. Táto masážna pomôcka je určená ženám, ktorých trápi celulitída a prehrávajú s ňou boj na každom kroku. A to doslova. Všimla som si v poslednej dobe, že celulitída netrápi len tučné ženy, ale naopak aj tie chudé. Nechápem ako je to možné... vždy som si myslela, že celulitídu majú len tučné ženy...a ja som bohužiaľ jednou z nich a to už od 19 rokov kedy som začala mať problém s naberaním váhy kvôli stresu zo školy + nasadila som vtedy hormonálne tabletky... a to som veru robiť nemala. S pribúdajúcimi kilami a chémiou v mojom tele pribúdali aj jamky na stehnách a zadku z čoho som začala byť celkom zúfalá... ale postupne som sa s tým naučila žiť. Avšak stále mi to nedalo a sem tam som vyskúšala nejaký naprosto "overený" trik aby sa odstránila. Dokonca som pár krát podľa "špeciálneho" návodu zmiešala olivový olej s kávou a túto "úžasnú" zmesku si aplikovala vo vani každý 3 deň na stehná. Nepomáhalo.... ale rozhodne nechcite vidieť ako dlho som sa zbavovala toho mastného pocitu zo stehien... a najmä z vani, ktorá bola nonstop klzká, mazľavá a úplne nepoužiteľná. Jasné, že po 3 raze ma to prestalo baviť a vzdala som to... Toľko olivového oleja a vody čo som minula na vyčistenie vani a seba samej... to by som si už možno aj nejakú kúru radšej zaplatila. Holt.... žena.
Takže takýchto zúfalých pokusov s rôznymi zbytočne predraženými krémami mám tiež prax... a hádajte čo... žiadny nezabral ! A to som ich používala naozaj podľa návodu. Tie roky čo už s mojou nepriateľkou celulitídou žijem rýchlo ubehli... a nejako sme sa spolu naučili vychádzať, ale aj tak verím, že raz jej ukážem dvere a poviem vypadni.... a ona sa už naozaj nikdy nevráti.
A možno ten deň je bližšie a bližšie... 

Minulý rok som si začala všímať na blogoch a na youtube hromadné ospevovanie niečoho malého modrého, ktoré mi pripomínalo skôr pánsku ochranu a nie niečo, čo by mi mohlo zachrániť moje stehná a zadok. Ale samozrejme som žena... a zvedavosť mi nedala. Napísala som tej firme, od ktorej to všetky tie baby mali a veľmi ma prekvapili a potešili keď mi odpísali, že stačí keď im pošlem len adresu a tento modrý "kalíšok" si môžem vyskúšať aj ja, ale že to nejakú dobu potrvá, keďže pôjde ku mne až z Francúzska, odkiaľ vlastne aj pochádza.
Ide o firmu Cellublue.com, ktorá predáva tieto vákuové masážne banky, ktoré sľubujú odstránenie celulitídy do pár týždňov. Znie to naozaj veľmi lákavo... a dúfala som, že to nebude  žiadny ďalší "krém" alebo "olivovo olejový kávový grc"... ktorý to mal dokázať... ale skutek utek.


Popis produktu zo stránky predajcu:

,,Pomocí CelluBlue můžete opakovat pohyby proslulé vakuové masáže. Tato masážní technika je nejúspěšnější ošetřovací metoda proti celulitidě!
Používáním naší vakuové baňky dosáhnete pozitivních výsledků už během několika týdnů. CelluBlue se používá proti všem typům celulitidy: edematózní, tukové, fibrózní nebo kombinované."Masáže pomocí CelluBlue napodobují pohyby při vakuové masáži.
Používání vakuové baňky CelluBlue aktivuje proces spalování tukových polštářků, což znamená likvidaci tukových buněk, dále aktivuje a vyrovná prokrvení a lymfatickou cirkulaci. Díky tomu bude kůže vypadat zdravější a pevnější! 
CelluBlue je vyroben z medicínského hypoalergenního silikonu.
Pomocí CelluBlue můžete opakovat pohyby proslulé vakuové masáže na místech, zasažených celulitidou.
Ošetření se provádí na těchto partiích: stehna, hýždě, bederní část, břicho atd.
Před masáží je nutné použít trochu masážního oleje.

CelluBlue je doručován spolu s malou taštičkou.

Rozměry: v průměru 5cm, výška 5,6 cm a hmotnost 40 gramů."



Taktiež mi z firmy poslali video, ktoré používajú na prezentáciu fungovania tejto vákuovej banky. Link nájdete TU.
CENA: 19,90 €

Toto malé modré čudo v látkovom vrecku mi naozaj aj po 2 týždňoch očakávania aj dorazilo na poštu a mohlo sa začať testovať.


V prvom momente ma zarazila veľkosť tejto masážnej banky, pretože je naozaj malá. Samozrejme, že som to videla na fotkách aj u iných báb aj vo videách... len moja predstava bola troška asi inde ako skutočnosť. Potešilo ma pribalené vrecko, vďaka ktorému je Cellublue v bezpečí.

Jeho veľkosť je síce malá ako som písala.... ale praktická, ktorá padne do každej ruky.

Pred aplikáciou je potrebné aby ste si partie, ktoré si idete masírovať namazali nejakým olejčekom, pripadne mastným krémom, alebo krémom proti celulitíde. Ide o to, že keď toto vynecháte, tak môžte prísť k úrazu... respektívne Vaša pokožka, ktorá môže silno začervenať, taktiež cítite diskomfort pri masáži, bolesť, ťahanie... pretože banka sa nekĺže po pokožke tak ako sa má a taktiež si môžte spôsobiť rozsiahle modriny. Kto nemaže.... nejede. Tak nejak sa to hovorí... a ono to tak nejak je aj pravda. Čiže pri nenamazaní banka stráca svoju účinnosť a viac Vám ublíži ako pomôže. 
Okrem toho chcem ešte takto vopred upozorniť, že táto masážna pomôcka nie je vhodná pre niekoho, kto má kŕčové žily, praskajúce žilky, nádory, poruchy krvného tlaky, choré srdce, poruchu zrážania krvi, ekzém, poranenú pokožku, príliš citlivú pokožku... Taktiež sa neodporúča používať banku tesne pred menštruáciou a už vôbec počas a to najmä v oblasti brucha. 

Taktiež v článku nenájdete žiadny fotky pred a po... bohužiaľ si netrúfam vystavovať takto na verejnosti svoju pomarančovú zadnicu a ani stehná. Tak sa ospravedlňujem, že neuvidíte rozdiel. Toto by bolo proste už aj na mňa moc. :D Uvidíte len takú mini ukážku pricucnutia na ruke.

Masážna banka sa aplikuje na kožu po natretí olejom alebo krémom veľmi jednoducho. Stačí keď ju zmačknete a pricucnete na kožu, ktorú idete masírovať, presne tak ako na fotkách nižšie. Ako ste sa mohli dočítať vyššie, tak banka je vyrobená z medicínskeho silikónu a pracuje sa s ňou preto veľmi dobre a nie je príliš tvrdá.


Netreba sa toho báť aj napriek tomu, že moje prvé masáže neboli príliš príjemné. Sem tam mi koža začervenala a cítila som také jemné pálenie. Raz sa mi dokonca urobila aj malá modrinka... ale opakujem... netreba sa toho báť. Koža si musí zvyknúť a aj takéto reakcie sú normálne a časom prejdú. Na čo som si však vôbec nezvykla bolo to, že som si nedokázala masírovať nohy ak som mala na nich svalovicu z cvičenia. Bola to naozaj nepríjemná bolesť a banka ako keby mi ju ďalej znásobovala. Tak som to vždy odložila a nechala na neskôr po uzdravení svalov. :D


Aj takéto začervenanie kože je normálna reakcia, pretože koža na to nie je zvyknutá.

Už po 2 týždňoch som naozaj badala prvé výsledky. Moja pokožka bola na stehnách oveľa pevnejšia a výraznú jamku, ktorú som mala vpredu na stehne som videla pomaly každým dňom ustupovať. Cellublue som používala vždy večer pred spaním... 5 minút jedno stehno... 5 minút druhé stehno a potom som zaľahla spať. Samozrejme, že s masážami pokračujem aj naďalej... už však menej intenzívne ako predtým... ale stále. Moja pokožka ešte stále nie je úplne dokonalá a verím, že raz bude. Len to samozrejme netreba zanedbať. Cellublue preto určite odporúčam a netreba sa báť pre niekoho možno vyššej ceny, ale priznajte sa... koľko ste už vyhodili za nefungujúce krémy alebo tabletky proti celulitíde? Toto je jednorázová investícia, ktorá sa Vám nikdy nevymíňa... a hlavne je to niečo, čo KONEČNE funguje, tak to treba využiť keď sa dá. :)
Výhody:

  • naozaj funguje!!!! Redukcia celulitídy už po 3-4 týždňoch používania, celkové vyhladenie a spevnenie
  • malá praktická pomôcka na zbavenie sa pomaranča raz a navždy
  • jednoduchá aplikácia, ktorá zaberie pár minút denne
  • pribalené vrecúško 
  • medicínsky hypoalergénny silikón

Nevýhody:

  • pre niekoho možno vyššia cena (19,90€) 
  • prvé dni alebo týždne masáž nie je príjemná, môže bolieť niekoho viac niekoho menej + nie je vylúčené začervenanie alebo vznik malých modrín.
  • nesmie sa používať pri menštruácií, chorobe srdca, krvi, kŕčových žilách a podobne



To by bolo z tejto recenzie už úplne všetko. Chcem sa však poďakovať Cellublue.com za poskytnutý produkt na testovanie. 
A taktiež sa ešte Vás moje milé čitateľky chcem popýtať ohľadne Vášho trápenia sa s celulitídou a či máte nejaký trik čo podľa Vás určite zaberá. Prípadne máte skúsenosť s Cellublue.com? Dajte vedieť. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára