štvrtok 30. októbra 2014

Nová rada Ziaja Sensitive skin - micelárka a nočný krém / spolupráca

Ahojte :)


Veľmi ma potešilo keď mi pred pár týždňami písala pani zo Ziaja mail, že či by som nemala záujem testovať ich novú radu pre citlivú pleť. No srdiečko mi samozrejme zaplesalo a nemohla som povedať nie, pretože som majiteľkou presne takejto pleti. Zásielka mi prišla tri dni po tomto maily :) Čiže rýchlosť naprosto fenomenálna a rovno som sa pustila aj do testovania.

Btw. od Ziaja už som testovala naprosto fenomenálny sprchový gél, takže ak ste ešte nečítali... link nájdete TU. ;)

Keď som rozbalila balík, tak som si od radosti poskočila ešte na pošte... keď že sa úplne trafili do vecí, ktoré sa mi fakt šiknú! Táto nová pleťová rada obsahuje až 5 výrobkov, preto som veľmi rada, že som mohla testovať až dva z nich. :) A aké ďalšie výrobky to sú? Dozvieš sa na konci článku. ;)

Ďakujem Ziaja !!!! <3

 Je to micelárna voda a nočný krém.
Hneď na prvý pohľad ma zaujalo milé balenie modrej farby, ktoré je síce úplne jednoduché ale veľmi praktické :) Páči sa mi najmä to, že nočný krém je zabalený v krabičke a tá krabička je ešte obalená fóliou. Nemám totižto rada, keď si kupujem niečo v drogérií a balenie je už otvorené, nejaká tá časť obsahu chýba, prípadne už sú na produkte vytlačené cudzie odtlačky prstov. Preto radšej nakupujem to, čo je pekne zabalené, neotvorené a vybalený je akurát tak tester... malo by to byť podľa mňa samozrejmosť... no stále bohužiaľ nie je. Čiže za toto balenie dávam +... poďme však ďalej. :)


Oba produkty som používala denno denne niekoľko týždňov (cca 4) spolu na večernú očistu :) 
Ako prvú si na mušku zoberiem micelárku :)


Micelárna voda


Charakteristika Ziaja micelárnej vody :
Ziaja píše:

,,Micelárna voda určená pre citlivú pleť. Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky. Jemne odstraňuje make-up. Účinne čistí a zjemňuje pokožku.0 % parabény0% alkohol0% parfum 

Hlavné zložky:





  • alantoín
  • provitamín B5 (D-panthenol)"


  • Obsah: 200 ml
    Cena: 5,73 €


    Moje hodnotenie:

    S micelárnou vodou som veľmi spokojná :) Používam ju každý večer na vyčistenie pleti pred nočným krémom. Ak som namaľovaná, tak ju používam na odstraňovanie krycieho krému, make-upu, púdru... atď. Oči som s ňou zatiaľ neskúšala odličovať, takže neviem povedať či by to šlo. (používam vodeodolnú špirálu a linky, ktoré odličujem na to určeným odličovačom). Vodička je bez farby, bez vône a hlavne bez parabénov čo je pre mňa určite plus. Občas sa mi stávalo pri iných micelárkach, že som mávala po odlíčení jemne začervenanú pleť a lepkavý pocit. Pri tejto to absolutne nehrozí! K pleti je naozaj veľmi jemná, príjemná a hlavne šetrná. Nezostávajú na pleti žiadne nečistoty alebo nebodaj lepkavý pocit. Takže táto micelárka sa Ziaje naozaj podarila a môžem len odporúčať. :) 

    Plusy:
    + bez vône, parabénov, alkoholu
    + k pleti je šetrná
    + žiadny lepkavý pocit
    + pekne odličuje a vyčisťuje pleť
    + sympatické balenie

    Mínusy:

    Nenašla som vôbec žiadne :)


     Night krém



    Charakteristika Ziaja spevňujúceho nočného krému :
     Ziaja píše: 

    ,,Spevňujúca emulzia s hydratačnými a upokojujúcimi vlastnosťami pre citlivú, krehkú pokožku.Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky.

    - Eliminuje začervenanie a pálenie pokožky, poskytuje okamžitý efekt upokojujúceho obkladu.
    - Redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie.
    - Zvyšuje hustotu spojivového tkaniva.
    - Regeneruje, spevňuje a vyhladzuje pokožku.
    - Redukuje vrásky a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
    - Dopĺňa nedostatok lipidov.
    - Posilňuje a obnovuje ochrannú bariéru pokožky.

    0% silikóny
    0% minerálne oleje
    0% parfum

    PREUKÁZANÁ ÚČINNOSŤ*
    Upokojujúci účinok krému vďaka pôsobeniu hlavnej účinnej zložky – antileukine 6.

    - nárast hydratácie pleti: 35%
    - redukcia transepidermálnej straty vody: 6%
    *výsledky preukázané v in-vivo testoch po 28-dňoch používania


    Hlavné zložky





  • antileukine 6
  • ceramidy
  • kyselina hyaluronová
  • olej canola
  • provitamín B5 (D-panthenol)
  • skvalén
  • triglyceridy"


  • Obsah: 50 ml
    Cena: 6,46 €
    Príbalový letáčik:


    Moje hodnotenie:


    Pamätáte sa ešte na recenziu na Balea píling, ktorý ma absolútne znechutil pretože mi ublížil ? (Link TU)
    Vlastne toto sú práve tie dva výrobky, ktoré moju ubolenú a doráňanú pleť dali opäť dokopy a to takmer okamžite. Mala som veľmi začervenanú, pálivú a zároveň svrbivú reakciu na henten hnusný píling, ktorý už ani nechcem vidieť. Najskôr som si pleť ošetrila micelárkou a nakoniec som si na noc na ukľudnenie pleti dala tento krém. Ešte než som šla spať som cítila, že moja pleť sa pomaly spamätáva a dostáva sa do normálu. Krém je naprosto fenomenálny. :) Rýchlo sa vstrebáva, nenecháva žiadne mastné miesta a vlastne ani nie je tak klasicky mastný, jeho konzistencia je veľmi príjemná. Vraj má byť aj protivráskový... ale to nejako neviem posúdiť, keď že ešte nemám vrásky, ktoré by sa dali nejako výraznejšie sledovať. Ale musím povedať, že všetko ostatné spĺňa na 100 %. Moja pleť je oveľa hydratovanejšia, jemnejšia, nešupinkujem sa toľko ako predtým, moja pleť je bez podráždenia a taktiež som mala pocit jemného spevnenia, vypnutia pokožky. Taktiež musím pochváliť praktickosť balenia. Už len to, že krém je v krabičke a krabička je vo fólií. Môžte si byť isté, že ste prvá užívateľka tohto krému a predtým do neho nikto nekafral :) Taktiež sa mi páči, že je to vytláčateľné balenie a nemusím prsty strkať do klasických kelímkov. Čiže ani nič nezostane za nechtami. Čiže BIG like pre Ziaju. Toto im vyšlo a som veľmi spokojná :)
    Plusy:
    + rýchle vstrebávanie
    + bez vône, parabénov, alkoholu

    + ukľudňuje pokožku
    + spevňuje
    + hydratácia
    + nezostáva mastný pocit
    + praktické balenie


    Mínusy:
    - občas mi krém z balenia vyprskáva ale dá sa to prežiť :)

    Nič ďalšie som nenašla. 


    Táto nová pleťová rada obsahuje všetky tieto výrobky:
    • Upokojujúci denný krém
    • Spevňujúci nočný krém
    • Enzymatický píling
    • Micelárna voda
    • Krémový umývací gél na tvár a telo





    Dúfam, že Vás tento článok a výrobky zaujali a poprípade sa rozhodnete vyskúšať aj Vy a napíšete mi svoje postrehy. :)

    A na úplný záver by som chcela ešte raz poďakovať Ziaja za spoluprácu a za poskytnutie a vlastne aj výber týchto krásnych produktov, ktoré denno denne používam a veľmi som si ich obľúbila. :)

    Ďakujem :)


    3 komentáre:

    1. Super produkty, myslím, že něco z toho vyzkouším :)

      Welcome!♥Reviews everywhere

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Ja som dostala denný krém a peeling a tak isto veľká spokojnosť, ale brúsim si zuby aj na tieto veci :) Akurát neviem, kde ich zoženiem, nočný krém mi naháňa Awards4beauty niekde po žilinskom kraji, u nás ani ťuk...
      saveonbeauty

      OdpovedaťOdstrániť
    3. Mam citlivu plet, na produkty si ma nalakala, len mam tiez problem kde ich zohnat, potesilo by keby Zjaja ponukala na Slovensku aj sirsi sortiment svojich produktov a hlavne kontakt kde ich mozeme zohnat

      OdpovedaťOdstrániť