piatok 10. januára 2014

Prvý novoročný nail art

Ahojte

Prinášam Vám sľúbený nail art, ktorý som avízovala na FB stránke :) Popri učení sa na skúšky, som si predsa len našla čas na nalakovanie nechtov a napísanie tohto článku :)
Moc to obkecávať nebudem, nech vidíte skôr výsledný efekt, ktorý sa mi myslím podaril ... a tieto nechty sa mi naozaj veľmi páčia. Tento krát som nepoužila žiadne razítkovacie doštičky, takže tento nail art si viete spraviť aj Vy s potrebnými lakmi úplne jednoducho :)

Použila som tieto laky (z ľava do prava):




Oriflame - mint pear 25067
Essence - 03 mission flower - guerilla gardening limitovaná edícia
Essence - 24/7 nail base (ako vrchný lak má zmatňujúci efekt)
Essence - 01 let it snow! - happy holidays limitovaná edícia
Essence - 02 circus confetti

Tento vločkový lak je z môjho vianočného wishlistu. Musím ho ukázať takto bližšie, pretože je veľmi zaujímavý. Keď je voľne položený, tak má trblietky usadené na dne.






Musíte s ním zatriasť aby sa trblietky dostali do celého laku a mohli ho použiť ... vyzerá fakt krásne ... ako tie vianočné ťažítka, v ktorých sneží.

Zvykla som si prstenníky lakovať inou farbou, preto v tomto mojom trende pokračujem :)
Nechty som si nalakovala dvomi vrstvami na zeleno, prstenníky na ružovo ... nechala poriadne vyschnúť. Na prstenníky som naniesla zmatňujúci lak od Essence, na ostatné nechty naniesla špeciálny vločkový lak, znova nechala úplne vyschnúť. Ako poslednú vrstvu som naniesla na prstenníky circus confetti.
Hotovo :)


Nechty pred nanesením vločkového laku a circus confetti. (Aj takto sa mi to páčilo, len so zmatňovačom na prstenníkoch)

Po pridaní vločkového laku a circus confetti to vyzerá takto:



Dúfam, že Vás môj nail art zaujal a páči sa Vám. :) Pekný deň

5 komentárov:

  1. já jsem si ty toppery od essence zamilovala, už mám 3 a chystám se na další, ten sněhový jsem neviděla, vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tak isto :) Essence laky sú geniálne a ak si čítala môj najnovší článok na blogu, tak uvidíš že budú nové laky. Úplne krásne :)

      Odstrániť
  2. ja len k estetike lakovania, troška viac si daj záležať, alebo odlakovačom vylepši pri výslednej fotke :)
    inak nápady milené

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, viem ... :) musím si zohnať to pero na korekciu, pretože vždy namočím tyčinku do uší do odlakovača a tým to opravujem ... a vždy si to dokafrem, lebo prejdem moc blízko a dotknem sa aj nechtu ... :/
      A ďakujem

      Odstrániť