utorok 21. januára 2014

Moja top vôňa :)

Ahojte :)
Pripravila som si pre Vás príspevok o vôni, ktorá je môjmu nosu najbližšia. Dnes som si ju priniesla z Oriflamu a je fakt nádherná! Nie že by som ju už roky nepoužívala :), ale je nová, vylepšená a opäť je lepšia a krajšia.
Je to konkrétne Volare (Eau de Parfum) a táto vôňa prešla už dvomi výzorovými a vôňovými zmenami :)
Nie že by nebola dobrá aj predtým, pretože Volare je proste top neustále :) Ale Oriflame, zrejme uznal za vhodné, že je čas flakónik obmeniť a vôňu troška poupraviť. Myslím si, že je najobľúbenejšou vôňou väčšiny Oriflame dám a taktiež ich zákazníčok.

Oriflame ju charakterizuje nasledovne: Decentná a zmyselná, nijaký iný prívlastok lepšie nevystihuje eleganciu ruže. Parfumová voda Volare je luxusným spojením vôní fialkových lístkov, pivónie, lupeňov ruží a praliniek. Je zosobnením romantiky a krásy.

S touto definíciou naplno súhlasím a jej zmyselnosť je veľkou výhodou.
(Neviete čo znamená slovo zmyselnosť vône? Dočítate sa v pripravovanom článku: Ahoj vôňa, čo si zač?)

Obsah: 50ml
Cena: 13,90 € v zľave ako novinka (neskôr v akciách), 24 € bežná cena

Balenie vône


 Nádherný flakónik, ktorý sa dá umiestniť na dva spôsoby a to takto:

 alebo takto :

Veríte na čaro znovu-zamilovania sa? Ja už áno :)



Táto parfumovaná voda (Eau de Parfum) sa okrem výrazne odlišného flakóniku a zmeny po čuchovej stránke zmenila hlavne po stránke koncentrácie esencií. Jej predchodkyne niesli názov toaletný parfum (Parfum de Toilette). Neviete v čom je zmena? Zatiaľ čo Parfum de Toilette má 10% vonných esencií, Eau de Parfum ich má až 15%, to znamená, že táto vynovená Volare Vám vydrží voňať o čo si viac ako predtým. :) Čo je skvelé, cena zostala rovnaká, flakónik je ešte krajší a zároveň sa zvýšila výdrž. Ako rada hovorím, no nekúp to! :)

A teraz Vám ukážem ako išli moje roky s Volare:

Tento výzor Volare bol ako prvý, ktorý si ja osobne pamätám po nástupe do radov členiek Oriflame. Bolo to v roku 2008 keď som sa rozhodla zaregistrovať.Či bol nejaký iný typ ešte predtým, netuším :) Dostala som ju zadarmo vo Vernostnom programe pre nováčikov, v poslednom kroku. Veľmi som sa tešila, keďže som už vtedy vedela, že patrí k najkrajším vôňam od Oriflame.

Avšak prišiel deň, keď som v katalógu našla informáciu, že je posledný krát v katalógu a celkom som sa vyplašila. Bolo to zhruba tak pred dvomi možno tromi rokmi. Neverila som, že by ju len tak zo dňa na deň, z katalógu na katalóg prestali vyrábať. Som rada, že to presne tak nebolo. :) V nasledujúcom katalógu už bola vynovená a neváhala som po nej siahnuť. Rozdiel bol viditeľný a tiež čuchateľný :D

Presne tento scenár sa zopakoval aj pred mesiacom :D Tiež bola menšia panika, keď som zbadala, že je opäť posledný krát v katalógu. Nešlo mi do hlavy, že prečo ju stiahli, však už je predsa vynovená, načo by ju vynovovali znova. Veď nevynovujú ani ostatné (možno 2-3 zo všetkých). To už som sa naozaj obávala, že klesla predajnosť a záujem, tak už nebude vôbec. Avšak, ďalší katalóg ma opäť prekvapil a tak sa ku mne znova dostala vynovená Volare, ktorá vonia ešte krajšie. A flakón v tvare ruže? Genialita!

Všetky tri spolu :)

A ešte raz spolu :)

Ako sa Vám páči po výzorovej stránke? No nie je nádherná? :)
A aby ste aj Vy mohli cítiť ako krásne vonia, rozhodla som sa, že dve výherkyne mojej chystanej februárovej GA vyhrajú vzorku tejto vône :)

12 komentárov:

  1. Musím povedať, že túto vôňu nepoznám, pretože katalóg od oriflame som nevidela už najmenej 4 roky... Ale vyzerá naozaj úžasne a keď budem mať možnosť, určite si ju objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že ťa vďaka mojej recenzií zaujala na toľko, že sama po nej siahneš :)

      Odstrániť
    2. Rada ju vyskúšam, keď ju tak chváliš :) A recenzia naozaj zaujala, o takýchto tvojich top produktoch by som si určite rada prečítala viac...

      Odstrániť
    3. Som rada, že recenzia má pozitívne ohlasy a vidím, že takýchto článkov, ktoré sa týkajú top vecí pre mňa bude určite viacej :) Avšak ako som už napísala, táto vôňa je pre mňa top, nemôžem nikomu zaručiť, že sa bude páčiť aj jemu. Ale ja som jej verná už zopár rokov. Napríklad od teba mám vzorku od Taylor Swift vône a vôbec sa mi nepáči, až mi priam smrdí a mamine zase neskutočne vonia. :D To je subjektívne :)

      Odstrániť
  2. Volare som nevidela aj sto rokov :D ale nie ale tak pred 15r mal uplne iny flakon. ale uplne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zase neviem ja o tom :) Vtedy som sa Oriflamu ešte nevenovala, ja poznám len tieto 3 "generácie". Takže vlastne sú potom 4 "generácie". Či ich je ešte viac ? :D

      A Volare je potom teda už dospelák, keď existuje toľko rokov :)

      Odstrániť
    2. tych dospelakov je tam viac :D aj starsich

      Odstrániť
    3. Takéto veci neviem bohužiaľ :D

      Odstrániť
  3. poznám tu vônu velmi dobre...používa ju roky moja babka a preto by som si ju asi neobjednala nikdy :P príde mi "babkovska" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh tak to si ma teraz úplne "zabila" :D Tak ďakujem teda no, som už dáma v rokoch :D

      Odstrániť
  4. mne tie voňavky prídu všetky také strašne ťažké, ale inak pekný námet na článok:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Volare nie je až taká ťažká, ale ťažké vône sú skvelé na zimu :) a ďakujem

      Odstrániť