nedeľa 1. septembra 2013

BioBeauty testovanie number 2 :)

Ahojte :)
Prinášam druhé menšie testovanie vzoriek, ktoré mi boli doručené tento týždeň a už som mala možnosť ich aj všetky vyskúšať :) Hovorím preto, že druhé menšie, pretože mám ešte jednu zásielku prichystanú na testovanie ale neotestovala som ešte úplne všetky vzorky ako napríklad soľ do kúpeľa a dva šampóny, tak som to sem nechcela dávať tak rozsekane :) To sa pokúsim zrecenzovať taktiež v čo najbližšej dobe, pretože polovičku už mám napísanú tuto v konceptoch :)
To som malinko odbočila, tak teraz sa vráťme späť k testovaniu našich pekných tohto týždňových vzoriek.


Rovnako ako som to písala pani z firmy BioBeauty, tak to musím napísať aj sem :)
Tatino mi v utorok volal do roboty, že pani poštárka mi hodila žltý papierik do schránky a je tam napísané niečo ako OC PLUS Pezinok ale že to zle vidí a nevie či to číta správne a že čo som si zase objednala pre krista  No ja celá zmätená, že vôbec nič  Tak som išla na poštu, že čo to asi tak môže byť, keďže naozaj som o ničom nevedela a keď mi pani poštárka podávala obálku a ja som tam zbadala na vrchnej strane, že BioBeauty, tak strašne som sa potešila, že som až neslušne vyšklbla pani poštárke za okienkom tú obálku z ruky a utekala ju otvárať bokom, že čo som dostala  Veeeeeľmi ale veeeeeeľmi ma teta BioBeauty potešila  Tešila som sa kedy všetky tieto skvelé veci budem môcť zrecenzovať :) A je to tu!

 Takže čo vlastne ukrývala obálka? 5 vzoriek a jedno krásne voňavé mydielko :)



Ako prvé ma zaujali dve vzorky nových produktov francúzskej značky Funny Bee. Jedna vzorka je nočný krém a druhá je BB krém :)


Takže som si hneď aj prečítala pribalený letáčik a taktiež si tieto produkty našla na internetovej stránke BioBeauty. kde sa píše toto:
,,Úžasná francúzska BIO pleťová kozmetika už aj u nás. Kvalitu výrobkov z radu FUNNY BEE PARIS zabezpečuje certifikát Charte COSMEBIO. 
Nové, efektívne a hravé produkty pre pleťovú starostlivosť sú vyrobené z organických rastlinných zložiek. 
Až 98 % ingrediencií sú prírodného pôvodu a 77% pochádza z BIO hospodárstva. Vyrobené vo Francúzsku. Žiaden z produktov nie je testovaný na zvieratách. 
Produkty sú balené v recyklovateľných nádobkách a obaloch. 
Čisto prírodné zloženie - namiesto klasickej filtrovanej vody sa na ich výrobu používajú čisté kvetinové vody, a ostatné rastlinné výťažky.´´



Takže som sa pustila do testovania a to takým spôsobom, že vzorku nočného krému (Crazy me) som poskytla mamine, keďže aj ona sa chcela zapojiť a vyskúšať bio kozmetiku, pretože už veľmi dlho zháňa vyhovujúce krémy pre jej pleť a vzorku BB krému (Pretty) som si nechala pre seba.

Nočný krém Funny Bee - Crazy me





Výsledky testovania:

Ako prvé sme si ja a moja mamina všimli veľmi zvláštnu nedefinovateľnú vôňu a musím pravdu povedať, že maminina prvá reakcia znela: ,,Fuj, to čo je, ako to strašne smrdí, niečo ako dezinfikačný prostriedok.´´ :)
Mňa osobne tiež vôňa veľmi neoslovila, ale nenazvala by som to, že fuj :) Malinkú trošku som si vytlačila aj ja na ruku a skúmala som farbu, konzistenciu a vstrebateľnosť zatiaľ čo mamina si polovičku vytlačila do dlane a natrela si s tým celú tvár (polovička vzorky jej úplne stačila). Musím dodať, že mamina nikdy predtým žiadnu Bio kozmetiku neskúšala.


A k akým záverom sme prišli?
- farba je mierne žltkastá
- vôňa pre nás na prvý čuch nebola moc vábna, ale po vstrebaní sa ustálila a stala sa príjemnejšou (na druhý deň mamine už vôňa až tak neprekážala, len ten prvý kontakt bol pre ňu nie moc voňavým :) )
- krém sa naozaj rýchlo vstrebáva
- nie je typicky mastný, čiže neostáva mastná pleť
- jeho konzistencia je príjemná vláčna
- neštípe - mamina mala už veľa krémov a občas sa jej stáva, že niektoré krémy ju ako keby štipkajú
- po vstrebaní mala príjemný pocit úľavy a uvoľnenia pleti
- je naozaj cítiť, že krém je vyrobený z Bio prísad a neobsahuje žiadne dráždivé prísady
- taktiež ruku, s ktorou si krém natierala cítila ako keby hladšiu a hebkejšiu

Maminu som ráno po vstaní vyspovedala aby opísala svoje pocity a prípadné zmeny jej pleti :) Potvrdila mi, že príjemný pocit pleti jej zostal po celú noc a s rovnakým pocitom sa aj prebudila, taktiež mala stále pocit uvoľnenia a tvár sa jej zdala omnoho hladšia a príjemnejšia na dotyk.

Krém odporúča, aj keď je cena vyššia ako si predstavovala. Uznáva však, že cena sa rovná kvalite a skvelým výsledkom :) Teší sa, že si ušetrila ešte druhú polku vzorky na ďalší deň :D a ďakuje BioBeauty za možnosť otestovať skvelý Bio krém a za možnosť zistiť, že Bio výrobky sú naozaj kvalitnejšie. 

Charakteristika predajcu:

Bio - pleťový nočný krém vyrobený z organických prírodných výťažkov z rastlín. Vyživuje pokožku tváre a krku, dodáva jej všetky potrebné živiny a nezaťažuje ju chemickými zložkami.  
Jemný nočný krém s príjemnou prírodnou vôňou rastlinných výťažkov, z ktorých je vyrobený. 
Dodáva pleti potrebné živiny počas noci, regeneruje pleť počas spánku a ráno je pleť svieža a oddýchnutá. Krém je možné použiť aj ako očný krém na noc a eliminuje tak tmavé kruhy pod očami. Regeneruje poškodené bunky svojím špeciálnym zložením obohateným o prírodné protizápalové zložky ako je Omega 3, extrakt z ginko biloba, harmančeková voda. Zloženie podporuje mikrocirkuláciu a pôsobí tak proti opuchom. 
Ráno po pebudení bude Vaša pleť žiariť energiou. 
 Použitie - naneste na očistenú pleť pred spaním jemným vklepkaním do pokožky, aj do okolia očí.  
Nie je testovaný na zvieratách. 
Neobsahuje - PEG, parabény, silikón, phenoxyethanol, geneticky modifikované organizmy, petrochemikálie, farbivá alebo umelé parfémové prísady. 
Schválené Bio certifikátom - CHARTE COSMEBIO

Obsah 30 ml Praktické balenie s pumpičkou.
Cena: 38,00 €

Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU .

BB krém Funny Bee - Pretty BB cream




Výsledky testovania:

Po otvorení vzorky som si malú trošku vytlačila na ruku a začala skúmať vôňu, farbu, konzistenciu a rozotierateľnosť BB krému. Vôňu by som opísala asi ako typickú make-upovú, neindetifikovateľnú ale príjemnú. Troška ma zaskočila farba, keďže mi prišla výrazná a obávala som sa, že či sa dokonale prispôsobí mojej farbe pleti a  BB krém nebude viditeľný.



BB krém som naniesla malým štetcom na korektor okolo očí a na ostatné časti tváre som použila štetec na make-up. Rozotierateľnosť je veľmi dobrá, aj keď mi prišiel hustejší.


                      Pred nanesením                                                                     Po nanesení


Zhrnutie:
- BB krém sa úžasne prispôsobil mojej pleti
- po nanesení som mala príjemný pocit hladkej pokožky
- vôňa je klasická make-upová ale príjemná
- farba BB krému je výrazná ale prispôsobivá
- výborná rozotierateľnosť
- konzistenciou je hustejší

BB krém ma oslovil, aj keď som sklamaná z príliš vysokej ceny, ktorú si ja osobne nemôžem dovoliť. Avšak znova opakujem, že kvalita sa rovná cene :) A tento BB krém odporúčam :)

                                                           Po nanesení BB krému
Charakteristika predajcu:

Bio BB krém,  vyrobený z organických prírodných výťažkov z rastlín. Jemne tónuje Vašu prirodzenú farbu pleti. Rozjasňuje tvár a zároveň ju svojím zložením vyživuje. Bio BB krém s príjemnou prírodnou vôňou rastlinných výťažkov, z ktorých je vyrobený.
Pretty BB cream je výživný pleťový krém, ktorý zároveň jemne tónuje odtieň Vašej pleti. Nie je to make-up, čiže nemá silné krycie schopnosti, len dotvára prirodzenú krásu a jas Vašej pleti. Pleť je po celý deň krásne hydratovaná a má zjednotený farebný tón. 
Svojím zložením organického pôvodu je vhodný pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. neosahuje silikóny ani chemické farbivá nezaťažuje pleť a tá môže voľne dýchať. 
Nie je testovaný na zvieratách. 
Neobsahuje - PEG, parabény, silikón, phenoxyethanol, geneticky modifikované organizmy, petrochemikálie, farbivá alebo umelé parfémové prísady. 
Schválené Bio certifikátom - CHARTE COSMEBIO

Obsah 40 ml Praktické balenie s pumpičkou.
Cena: 29,90 €

Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU.

Okrem týchto dvoch výrobkov Funny Bee sú v ponuke ďalšie 2 výrobky a to:- Swinging Morning - Čistiaca pena - Funny Bee Paris Viac info tuSmile and Play - Denný krém - Funny Bee Paris Viac info tu

Ktoré som však nemala možnosť testovať, takže Vám o nich neviem povedať viac :)


Prírodné minerálne telové mlieko



Výsledky testovania:

Vzorku so skúšala po večernom osprchovaní sa.
Aj pri tejto vzorke som si troška vytlačila na ruku a rovnako skúmala farbu, vôňu atď.
- farba je biela
- vôňa je príjemná a cítiť v nej levanduľový olej :)
- konzistencia sa mi zdá hustejšia ako pri iných mliekach
- dobrá rozotierateľnosť
- rýchlo sa vstrebáva
- po vstrebaní na dotyk hladká koža
- nie je mastné


Toto telové mlieko odporúčam a rovnako sa zapáčilo aj mojej spolu testerke mamine :)
Cena nie je príliš vysoká a myslím si, že je dostupná pre každého z nás, keďže balenie je 500ml. 



Charakteristika predajcu:


Telové mlieko vhodné pre všetky typy pleti  s neutrálnou vôňou. Neparfumované, vhodné pre citlivú pokožku 
Doprajte Vašej pokožke kvalitnú starostlivosť – telové mlieko s vitamínom E, prírodnými olejmi (nechtíkový, levanduľový, šípkový), výťažky z muškátu, včelím voskom, panthenolom, Aloe Vera, minerály z Mŕtveho mora a esenciálnymi vitamínmi. Rýchlo sa vstrebáva a obnovuje a udržuje prirodzenú pružnosť a vlhkosť, chráni pleť pred nepriaznivými poveternostnými vplyvmi. Zanecháva pokožku vláčnu, jemnejšie a mladšie a je ideálny na každodenné používanie. Pre všetky typy pleti.

Obsah: 500ml - fľaša s pumpičkou 
Cena: 8,90 €


Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU.

Telový maslový krém - MLIEKO a MED






Výsledky testovania:

K testovaniu tohto telového masla sa opäť podujala moja mamina hneď ako si dala večer sprchu. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som jej troška neukradla na svoju ruku :D

Takže obe sme sa dopracovali k týmto faktom:
- farba je biela
- vôňa je príjemne voňavá a pripomína mi nejaký detský krém, nemôžem si pomôcť :) 
- konzistencia sa mi zdá tekutejšia ako pri iných maslách, čo je plus
- skvelá rozotierateľnosť
- rýchlo sa vstrebáva
- po vstrebaní na dotyk hladká pokožka
- nie je mastné

Mamine sa výrobok zapáčil a odporúča ho aj vďaka jeho príjemnej vôni, konzistencii a rýchleho vstrebania sa.



Charakteristika predajcu:

Jedinečná kombinácia minerálov z mŕtveho mora a bambuckého masla s úžasnou a dlhotrvajúcou vôňou.  
Unikátna kombinácia minerálov z Mŕtveho mora a bambuckého masla má dlhotrvajúce a hĺbkové hydratačné účinky. Ide o mimoriadne kvalitný produkt, ktorý je obohatený jojobovým, papájovým, šípkovým, mandľovým, karotkovým a hroznovým olejom, vitamínom A + C + E, Aloe Vera gélom na upokojenie pokožky, panthenolom pre jej ochranu a výťažky zo zeleného čaju a pačuli pre zlepšenie zmyslového a fyzického pôžitku. Bambucké maslo obsahuje zložky, ktoré majú jedinečnú schopnosť revitalizovať, hydratovať a regenerovať pokožku. Vyživuje a zvlhčuje citlivú pokožku na celom tele a redukuje pocit suchosti. Kombinácia týchto zložiek zaručuje dlhotrvajúci účinok. Obnovuje a chráni prirodzenú pružnosť pokožky, zanecháva pokožku príjemne prevoňanú a hodvábne jemnú. Chráni pred nepriaznivými vplyvmi životného prostredia.

Obsah: 500 ml 
Cena: 9,90 €

Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU.


Prírodný bahenný šampón na vlasy






Výsledky testovania:

Testovať šampón som sa podujala nakoniec ja, keďže mám problém nájsť si vyhovujúci šampón. Moje vlasy sa síce nemastnia, ale sú také ako keby slamové a robia sa mi lupiny.
Bola som veľmi zvedavá, že aké pocity mi práve tento šampón prinesie. Klasicky som si navlhčila vlasy vytlačila polovičku šampóny do dlane a začala s nanášaním. Zdalo sa mi, že šampón pení troška menej ako som zvyknutá. Nechala som ho chvíľku pôsobiť asi také 3 minútky (aj keď na obale o ničom takom nepísali, ale robím to pri každom šampóne), opláchla som... naniesla druhú polovičku a tá začala krásne peniť, znova som nechala chvíľku na hlave a opláchla. Po vysušení vlasov som mala pocit jemnosti, čiže nie klasická slama, taktiež som nebola taká rozcuchaná ako som vždy. Šampón aj pekne vonia, neviem prečo, ale cítila som v ňom citrusy. Taktiež sa mi zdá, že mám menej lupín.

Takže nakoniec som prišla k týmto záverom:
- žltá farba
- svieža príjemná vôňa, ktorá mne osobne pripomína citrusovú vôňu
- počas druhého umytia sa mi krásny rozpenil
- zdá sa mi, že mám menej lupín
- jemné vlasy
- nerozcuchané
- žiadny pocit slamy



Šampón odporúčam aj keď je cena troška vyššia na akú som ja osobne zvyknutá, ale je dostupná pre všetkých bežných ľudí. :)


Charakteristika predajcu:

Na všetky typy vlasov. Obsahuje prírodné čierne bahno a minerály z Mŕtveho mora a vitamín E. Jemne čistí, posilňuje a stimuluje pokožku hlavy. Oživuje a vyživuje korienky vlasov, ktoré sú odolnejšie proti vypadávaniu. Vyživuje a nastoľuje prirodzenú rovnováhu vitamínov a minerálov od korienkov vlasov. Vlasy sú jemné, poddajné a lesklé. Po použití sú vlasy plné objemu a ľahko sa upravujú. Obsahuje slnečný filter. S jemnou, neutrálnou vôňou. Vyživuje pokožku hlavy, zabraňuje nadmernému tvorbu mazu . Vlasy ostávajú ľahké, nezaťažené.

Obsah: 300 ml alebo 500 ml
Cena: 5,50 € za 300 ml,
            7,50 € za 500 ml

Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU (300 ml) alebo TU (500 ml).

Mydlo - Mango s peelingom a Aloe Vera




Výsledky testovania:

Toto malé rozkošné mydielko som si zámerne nechala až nakoniec. Baby, keby ste cítili tú vôňu! Najkrajšia vôňa mydla akú som kedy cítila :) Úplne svieža, príjemná a na zjedenie. Od pani z BioBeauty som dostala už jedno mydielko (recenzia bude snáď čoskoro) ale musím povedať, že to mi moc nevoňalo (aj keď tatinovi áno). Ale proste toto, toto je boží :)

S mydielkom som sa umývala už dva krát a vždy by som si ho najradšej strčila do úst a zjedla :)
Má jemný pílingový potenciál, ktorý Vám odstráni odumreté bunky a pokožku zjemní a taktiež upokojí :)

Toto mydielko som si zamilovala a preto odporúčam, odporúčam, odporúčam. :)

P.S. Len ho nezjedzte :)
Charakteristika predajcu:

Prírodné, ručne vyrobené mydlo z tých najkvalitnejších prírodných surovín.  Mydlo s vôňou manga obsahuje čiastočky, ktoré zabezpečia jemný peeling pokožky.  
Príjemná vôňa exotického manga! Tento neobvyklý druh mydla obsahuje prírodný peeling z celých adzuki fazuliek a zelenej čínskej fazule. Mydlo je obohatené o olej z hroznových jadier a o Aloe Vera gél.
Mango má osviežujúcu vôňu, príjemne Vás naladí. Aloe Vera upokojuje Vašu pokožku.  Jemný peeling Vašu pokožku prekrví a rozžiari. 

Ideálne ako darček. 

Hmotnosť: 100 gramov
Cena: 3,90 €


Pre viac detailov o tomto výrobku klikni TU.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára